Araf

Selaaam :)
Evet evet artık mezunum. Ve evet işsizim. Üç derse kaldım, haliyle geç mezun oldum. Geçici mezuniyet belgem yok. Dolayısıyla her yerde hala öğrenciyim. Dolayısıyla staj başlatamıyorum. Bu bir yandan iyi bir yandan kötü. İyi çünkü sınavla uğraşırken staj külfet gibi. Kötü çünkü sınav olmazsa geçen her zaman benim için boşa geçiyor. Araftayım resmen.
Staj başlatmak için istenen belgeler çok saçma. Ben daha yeni mezunken adamlar benden üç avukattan imzalı kağıt istiyor.
Ankara'da evler çok pahalı. Uzak yerlerdekiler evet ucuz. Ama işime yarayacak yerler pahalı. Az ucuz olanların da içinde insan barınamaz halde. Sırf üniversite yakın diye kötü evleri bir dünya paraya veriyorlar öğrencilere. Çok dua ediyorum şu okulu kaldırsınlar buradan diye. Adamdaki mantık çok kötü bir kere. E nasılsa burada üç kişi kalacak her biri 300 verse 900 alırım diyor. Hiç hesaplamıyor ki bunun gazı faturası mutfağı var. Bunlar öğrenci anasından babasından aldığı çok olsa 500-600 lirayla geçinmeye çalışıyor diye. Yurtlar da pahalı işin kötüsü. Tek kişilik oda aradım, gölbaşı hariç neredeyse tüm yurtları gezdim ve bulduğum en ucuz yurt 9 ay için 18,000 lira istedi.
Evet  çok şikayetçiyim Ankara'dan.
Daha da başkaaa galiba başka bir şey yok.

Şarkı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!

Burası soğuk, soğuk odalaar