Mezuniyet

Mezun olmaya çalışmak çok zormuş. Kıyafet beğenmek daha da zor. Fotoğraf çekimi için cübbenin içine elbise mi giysem gömlek pantolon mu ikilemi yaşayıp gömlek ve elbise aldım baya baya ucuz bir fiyata. Pantolon bulursam onu da alacaktım ama benim minik cüsseme hiçbir pantolon tek seferde olmadı hepsine tadilat gerekiyor. Elbise de tesadüfen oldu resmen. Ayakkabı zaten ayrı bir terane. Ben normalde 37 numara giyen bir insanım ama topuklu ayakkabıda 36 numara bile büyük geliyor. Ya 35 alıp genişletmem gerekiyor ya da 36 alıp kalıp attırmam. En son bir yerden küçük bir 36 bulup kalıp attırdım.
Bunun bir de balosu var ve benim balo için ne elbisem var ne de elbise fikrim. Ankara'da nereleri nereleri gezdim, ya aynı modeller ya da kocamanlar. Sadece fiyatları değişiyor. Bir tek Tunalıya bakmadım orası da pahalı diye. Adana'dan bakmak durumunda kaldım mecburen. Fotokopici beyin kemerine kadar her şeyi tamam ama benim hiçbir şeyim yok.
Bugün okuldan cübbeleri aldık fotoğraf çekimi için. Çok garip hissettim kendimi. Gözlerim doldu bir an. Sona yaklaştık galiba artık. Ve ben korkuyorum.

Şarkı.

Yorumlar

  1. Merhaba! :)

    Hayat akmaya devam ediyor... Bir aşama sona eriyor, yenisi istense de istenmese de illa ki geliyor... Umarım sırada mutlu edecek bir kapı vardır :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz için mutlu edecek bir kapı vardır. Çok çok teşekkür ederim güzel yorumun için :))

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Hoş Geldin 2017!