Gelecek Kaygısı

Merhaba herkese :)
Uzunca bir ara yazmayıp uzunca yazı yazasım var.
Kardeşim ygs ye girdi. Evde herkeste bir gerginlik vardı. Ben ikinci girişimde okuduğum okulu kazandım ama ikisinde de bu kadar stres yapmamıştım. Dışarıda beklemek sınavda olmaktan neredeyse daha zormuş. Babamın çocuğu iyice germemesi için susturmak daha da zormuş. Sınavdan sonra her yerimin kasıldığını, migrenimin tuttuğunu fark ettim. Hakkında en hayırlısı neyse o olsun ama benim hayallerimi gerçekleştirebilmem için O'nun da Ankara'ya gelmesi gerek sanırım. 28 martta açıklanacakmış sonuçlar. Her zaman yaptıklarından düşük, etraftakilerin yaptıklarından yüksek ya hayırlısı bakalım.

Fotokopici Bey ile 12. ayımızın içindeyiz. En uzun süren ilişkim oldu kendisi. Şaşkın ve mutluyum. Bir yandan da korkuyorum... Allah sonumuzu hayretsin. Ama çok seviyorum.

30 nisanda mezuniyet balosu var. Minyon tipli biri olduğum için her beğendiğim elbisede üstüme olmayacak bir şey çıkıyor. A bir de Fotokopici beyin takım elbisesine uydurmaya çalışıyoruz. Beyimiz de sağ olsun hiç yardımcı olmuyor her beğendiğime bir kulp buluyor. Ayrıca takım elbise işi de zormuş. Ne olacak nasıl bir şey olacak balo onu da bilmiyorum. Elimize yüzümüze bulaştırmadan halledebilirsek inşallah bunu da güzel olacak.

Odama yine yeni biri geldi. Öğretmen kendisi. Muşta öğretmenlik yapıyormuş, sonra evlenmiş eş durumuyla Ankara'ya gelmiş. Mayısta da düğünü varmış, mayısa kadar birlikteyiz yani. Sevdim mi bilmiyorum. Bir önceki kadar sevmedim, geçen senekinden bin kat daha çok sevdim. Neyse ki az bir zaman kaldı.

Bir mezuniyet telaşıdır sardı gidiyor. Arkadaşlarımla muhabbetimiz hep mezun olunca ne yapacağız nasıl yapacağıza çıkıyor. Aylak aylak gezinen bizler şimdi ne yapsak derdindeyiz. Korkuyorum hayallerimi gerçekleştirememekten, istediğim yerlere gelememekten. Savcı olmayı çok istiyorum, ilk sınavı geçerim onu da biliyorum ama mülakatta naparım onu hiç bilmiyorum. Resmen hayatımdaki bütün planları savcı olmak üzerine kuruyorum. Umarım hayal kırıklığına uğramam...

Bu da alakasızından bir şarkı olsun madem.

Yorumlar

  1. Sükutu hayal inkisanqrdan daha ağırdır. Allah işlerinde kolaylık versin ve hayırla tamamlasın.

    YanıtlaSil
  2. Hakkınızda hayırlısı olsun, istediğin birini bulmuşsun. :D Geri kalan gelecek planın o da azminle gelir. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldum çok şükür :)) gelir inşallah :)

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Burası soğuk, soğuk odalaar