Yok Başlık -5-

Merhabalar :)
Upuzun bir ara olmuş resmen. Hayat hala olduğu yerde gerçi benim için. Vizelerim başladı hatta bitmek üzere. En rahat geçen vize dönemim oldu sanırım bu, Allah nazar değdirmesin. Ama bunun için yaklaşık iki ay kütüphanede çalıştım, her zaman başladığımdan daha erken başladım çalışmaya falan. Bu sene mezun olacağıma da baya baya inanıyorum.

Fotokopici beyle aşkımız son sürat ilerliyor. Onun bütün sülalesi beni biliyor. Hatta geçen gün beyimizin arkadaşının annesine ziyarete gittik, gelin kızımız diye tanıştırıldım. Beyimizin annesi de beni seviyor bunu hissedebiliyorum. Ablasını sevdiğim kadar olmasa da ben de seviyorum kendisini. 

Oda arkadaşım gitti. Bir yandan iyi oldu bir yandan kötü. Ben kızı sevmiştim, o da beni sevmişti, severek ayrıldık :D Hakimlik sınavına hazırlanıyordu yarım dönem kalacaktı, sınav bitince de gitti haliyle. Sınavı geçmiş ama. Eski oda arkadaşlarım da geçmiş. Onlar geçtiğine göre ben de geçerim herhalde seneye diye ümit ediyorum. Gerçi sınavı geçmesi kolay, zor olan mülakat. Torpilin yoksa hakikaten zor şey. Hak aramaya haksız başlamak ne kadar doğru tartışılır... 

Fotokopici bey kendisini okul bitince bir an önce aileme anlatmam için her aklına geldiğinde hatırlatmada bulunuyor. Bu muhabbeti her yaptığımızda rüyamda o anı yaşıyorum ve uykumdan sıçrayarak uyanıyorum. Ama bir yandan da içim çok rahat.

En yakın arkadaşımla artık konuşmuyoruz. Çok koydu yokluğu. Böyle bir şey olduğunda hemen o geliyor aklıma arasam ne iyi olurdu şimdi diye... Aslında tamamen benim hatam yüzünden oldu, telafi etmeyi de denedim ama o bundan sonra senin gibi bir arkadaşım yok dedi. Sonra da ne aradı ne sordu... Rüyalarımda bile görüyorum resmen kızı. Özledim.

Yorumlar

  1. Boşver istemiyorsa peşine düşme. Şer sandığın şeyda hayır vardır bilemiyor ki insan.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!

Burası soğuk, soğuk odalaar