Yok Başlık -4-

Selamlaaar :)

Ağustos gider ayak yapacağını yaptı ve ben Adana'nın o sıcağında hasta olmayı becerdim. Ha bire hapşırıp burnumu siliyorum, hiç hoş değil. Salgın varmış, evdeki herkes sırayla oldu bana da son sıra kaldı. Ama bence bu mikroplar mutasyona uğramış zira hiçbirininki böyle değildi. Bir sahip çıkamadıklar mikroplarına..A bir de gözümde galiba arpacık çıkıyor. Yarın da böyle çıkıyormuş izlenimi yaratmaya devam ederse altın sürücem. Evet kocakarı yöntemlerini biliyorum hep, doktor falan hiç benlik değil :D

Şaka maka ağustos bitti eylül geldi baya. Kooskoca tatil yine bitti gitti. Sanırım eğitim öğretim hayatım içindeki son yaz tatilimdi bu benim. Çok garip hissediyorum hala. Sorumluluk falan gözümü korkutuyor. Öğrenciliğimin son senesini doya doya çıkartmak istiyorum.

Babam geçen gün daha önce hiç sigara içtin mi dedi, yok dedim. İçtin mi kız soruyorum öyle dedi. He içtim dedim. Çok mu dedi yok dedim. Ben senin yaşındayken çok içerdim dedi :D Daha da bir şey demedi. Annem de yanımda bu konuşma geçerken, o da hiçbir şey demedi.

Fotokopici Beyle de nazar değmesin iyiyiz şükür. Kıçımı kaşıdım, dilimi ısırdım, kulağımı çektim iki kere tahtaya vurup maşallah dedim. Bütün batıl inanç ritüellerini gerçekleştirdiğime göree kendinize iyi bakın :)

Şarkı.


Yorumlar

  1. Geçmiş olsun bacım iyileştin mi :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyileştim iyileştim çok şükür :) teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Hoş Geldin 2017!

Yitirmekten Korkarak Başucumda Saklıyorum