Et Yiyememe Korkusu

Merhabalar :)
Kurban bayramına az kalmışken pek sevgili yirmilik dişim en güzel atağını yaptı ve beni çektir şeklindeki muhteşem sürprizini bana sundu. Geçtiğimiz iki kurban bayramı öncesinde de ben yine yirmilik diş çektiriyordum efendim. Vücudumdaki en işlevsiz en gereksiz bulduğum parçadır yirmilik dişlerim. Sağolsunlar hiçbiri de rahat bırakayım şu kızı demediler. Birinin çıkmasını tam üç sene bekledim ve çıkmadan çektirmek zorunda kaldım. Neyse bugün dişçiye gittim ve yeni çıkmış tazecik yirmilik dişimin çekilmesi gerektiğini öğrendim. Ağzımda diş kalmadı resmen. Şükür ki bu sefer dikişsiz alacakmış, yani inşallah öyle olur. Korkuyorum. Sanırım çekim kısmından değil de iyileşme safhasından korkuyorum ama. En çok da kurbanda mangal yiyememekten korkuyorum :/  Hatta en korktuğum iki koltuktan biridir dişçi koltuğu. Diğeri de kuaför koltuğu, hiç ohh ne güzel olmuşum diyerek kalkmadım o koltuktan da. Dua ediniz bu garibe.

Şarkı.

Yorumlar

  1. Merhaba,

    Geçmiş olsun... Dilerim en kısa zamanda iyileşirsiniz ve kendinizi iyi hissedersiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Çok çok çabuk iyileşti, hatta uyuşma süresi dahil dişimin çekilmesi 15 dakika bile sürmedi. Boş yere korkutmuşum kendimi :)

      Sil
  2. Ben bu bayramı sevmiyorum ya. yeme boşver. :D Ben et görünce kaçmakistiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisi en sevdiğim bayramdır :D a bir de 29 ekimi pek bir severim doğum günüm olduğu için o ayrı :D Fazlasıyla etçil bir insanım sanırım ben

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!