Bende Bir Resmin Var Yüzüme Bakmıyor

Ankaradayken Fotokopici beyde kalmıştık, ben iki arkadaşı ve arkadaşının kız arkadaşı. Fotokopici beyin ablasıyla evi temizledik. Dün annesiyle konuşurken söylemiş, pollyanna ile ablam da evi temizledi falan diye. Annesi de pollyanna değildir o, F.dir demiş( F arkadaşının kız arkadaşı) Bugün bu yüzden bir güzel tartıştık. Daha doğrusu önce sustuk sonra o saydı saydı, ben sustum. Konuşucaktım lafı ağzıma tıktı, şu huyundan vazgeç lafı ağzıma tıkma dedim. Sonra kapattık. Bu benden sevmediğim hareketlerinin resmen listesini istemişti. Liste istiyordun ya, tek maddesi var, beni dinlemeyi dene dedim. Beni susturduğunda iyi bir şey olsa konuşturmaz hevesim kırılır susrarım, kötü bir şey olsa sana göre önemli olmaz bu sefer de öyle konuşturmazsın diye anlatamam ben sana bir süre sonra. Böyle yapma, kendimi değersiz hissediyorum, kırılıyorum dedim. Çok alakasız bir cevap verdi. Söylediklerime bu kadar doluyorsun madem ben de söylemem istediğin gibi davranırsın, o zamanda ilişkinin bir manası kalmaz dedi. Aradım ben tekrar, konuştuk biraz sonra bir kız arkadaşım vardı, uzaktan da akrabaydı herkes biliyordu falan dedi. Bir gün içtikten sonra aradım, askere gideceğim belki dönmem dedim, baban öğrenirse ilişkimizi illa bir isim koyulması gerekir o zaman, bir ton borç harç var neyle nasıl bakarım bilmiyorum demiş. Yani böyle severken de ayrılabilinirmiş. Beni kırmaktan çok korkuyormuş. Evlerine gittiğimde annesine yardım etmiyormuşum, niye basit bir avukat olmak istiyormuşum daha iyisini istemiyormuşum. Bugün arkadaşı dükkana gelecekmiş, kız fotokopici beye kız arkadaşın kızmasın demiş, bey de neye kızsın kızılacak bir şey yok demiş, çünkü o kendine güveniyormuş. Oysa ki daha bir günden bir güne ne dükkana gelen kızlar kim dedim, ne konuşma dedim ne de güvenmediğimi belirtecek bir şey yaptım, çünkü güveniyorum. Bazı şeylerin düzelmesi için elimden geleni yapacağım dedim, senin elinde her şey dedi. Yorulduğumu hissediyorum artık...

A bir de konuyla alakasız ama, altı bütün beşini verdim. Sadece saçma sapan bir hukuk sosyolojisinden kaldım.

Şarkı.

Yorumlar

  1. Bütlere sevindim, tebrik ederim. Diğer konu pek karışık. İçinden geldiği gibi davranman en güzeli. Zaten en doğrusunu da sen bilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Diğer konu hakkında da hayırlısı neyse o olsun artık..

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Burası soğuk, soğuk odalaar