Her Şey Çok Sevmekten

İçimde bir şey var, anlatamıyorum. Değişik bir huzursuzluk, belki paranoyaklık ama en çok mutsuzluk. Ben sevdiği adamın bir sözüyle bir bakışıyla mutlu olabilen biriyim. Ve yine aynı sözle hayal kırıklığına uğrayıp, mutsuz olabilen biri... Fotokopici bey çok değişik davranıyor bana bugün. İyi misin bir şey mi oldu dedim, neden sordun dedi. Açıkladım neden sorduğumu, sen bana nasıl davranıyorsan öyle davranıyorum dedi. Nasıl davranıyorum dedim, sıkma canını yok bir şey dedi. Canını sıkan bir şeyler var ve bana anlatmıyor, bu da canımı acıtıyor. Kendimi bu kadar açtığım biri kendini bana böylesine kapatınca kırılıyorum. O bana gülümsediğinde dünyanın en mutlu insanı ben oluyorum ama o bana çok garip davranıyor şu an. Sanki zorla konuşuyormuş gibi. Dün gece her şey gayet normaldi oysa ki... Dahası ben bunları ona anlatamıyorum. Burada böyle kendi kendimi yiyip duruyorum :/ Onu kaybetmekten de deli gibi korkuyorum. Ne ara bu kadar sevdim bilmiyorum ama anlatamayacağım kadar çok seviyorum.

Şarkı.



Yorumlar

  1. Belki birinden kıskanmış olabilir. Bence bu tavrı da sevdiğinden. Sıkma canını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkmamaya çalışıyorum da işte... İster istemez kafaya takıyor gene de insan

      Sil
  2. Sevmek kimseye iyi gelmiyor ben bunu anladım son zamanlarda. İnsanın bütün dengeleri bozuluyor üstüne bir de güçsüz hissettiriyor. Karşı tarafın anlayışsızlığı da işin içine girince kırık kalpler fink atıyor. Bir şeyler olması için illa neden öncesinde acı çekmeli insan bir anlasam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Sevdikçe güçlü hissedeceğim, denge bulacağım yerde daha güçsüz daha da dengesiz hale geliyorum

      Sil
  3. Ayyy varya en sinir olduğum şey. Şu kısacık yazıda kendimi sana o kadar benzettim ki anlatamam. Başıma defalarca geldi bu anlattığın. Ama hala ne yapılabilir konusunda sıfır bilgiye sahibim. Dilerim senin gibi duygularını cesurca paylaşma yolunu seçer. Aksi durumda insan kendini yiyip bitiriyor. Uzun sürmeden bu anın bitmesi dileğiyle. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırılıp kırıkları yapıştıra yapıştıra gidiyoruz bakalım. Bir sonraki gün hiçbir şey olmamış gibiydi resmen adam. Böyle bir değişik haldeyim işte.

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Hoş Geldin 2017!

Yitirmekten Korkarak Başucumda Saklıyorum