Dram İçerikli Yazı

Çığlık atmak istiyorum. Hala Adana'dayım. Pazar günü eğer ülkede yine bir şey olmazsa, Allah'tan bir kaza bela gelmezse, Dünya'ya meteor falan çarpmazsa Ankara'ya gidiyorum. Bütün millet tatilini bile bitirmişken benim hala başlamayan bütlerim var da. Artık başlasın ve bitsin istiyorum, zira yoruldum, bıktım.

Altı tane bütüm var. Evet evet altı tane. 12 dersin 6sı kaldı. Nalet sosyolojide arkadaşım 50 puanlık kısmı boş bırakıp 60 almayı başardı, ben aynı sosyolojide ondan çok daha fazla şey yazıp 30 aldım. Ve yazdığım 50 puanlık kısım doğruydu. Adaletsizliğin, haksızlığın ilk öğretildiği, yaşatıldığı yer resmen burası.

İdareden geçtim evet! Fotokopici beye de evlenme teklifimi her yerde dolaşan bu yazıyla attım. Reddedildim orası ayrı :D
Ps. yazıyı sbf'den tek dersi idare olan ve hocaya kendini dersten geçirirse evleneceğini söyleyen bir öğrencinin yazdığı söyleniyor.

Fotokopici beyi özledim.

Sokakta sürekli kapının önünde oynayan bir grup bebe var. Ne durdan anlıyorlar ne gitten. Bazen hortumla sulamayı düşünüyorum çocukları gitsinler diye. Kafa beyin bırakmıyorlar zira insanda. A bir de sırayla kornaya basarak geçen karpuzcu, kirazcı, sütçü bir de neci olduğunu anlamadığım amcalar var. Sonra ota boka laf dalaşına giren annemle babam var. Sonra ülke gündemi hakkında sürekli konuşan bir babam var. Ve ben artık tahammül edemiyorum. 

Böyle her şey bitsin, tek derdim koltuğun sağında mı otursam daha az güneş gelir yoksa solunda mı diye düşüneceğim günler gelsin istiyorum. Artık gerçekten ruhen de fiziken de yoruldum.


Yorumlar

  1. Bütler ruhen çok yoruyor insanı. İnşallah güzel şekilde atlatırsın canım. Dikkat et kendine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri dönüşüm çok geç oldu, affola :(
      Geçti gittiler çok şükü, teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!

Burası soğuk, soğuk odalaar