Yoruldum

Galiba yoruldum. Herkes sürekli olarak bir şeyler bekliyor benden. Neden kimse de çıkıp sen ne istiyorsun demiyor? Onu geçtim birisi halimi hatrımı sorsun ya!

Bitmek bilmeyen finallerim devam ediyor. Annem bir an önce Adana'ya gel diyor, fotokopici bey onu yapma bunu yapma şöyle yap böyle et diyor, arkadaşlarım sürekli yakınıyor, oda arkadaşım odada sadece nefes alıyor başka ses yok. Yoruldum. Hepsinden yoruldum. Hepsinden bıktım. Siktiri çekicem yakında hepsine az kaldı.

Ağlamak istiyorum, ona bile yer yok siktiğimin yerinde.

Şarkı.


Yorumlar

  1. Üzülme canım, bol bol dua et. Bu arada "Nasılsın?" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzuun bir ağlama faslının ardından çok şükür iyiyim :)

      Sil
  2. Kendini ihmal etmişssin anlaşıaln. Hep başkaları için yaşanmaz ya!.. Kendine dönüş özüne dönüştür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azıcık öyle olmuş bu aralar. Ben aslında her zaman önce ben diyen bir insandım, ne ara kendimden bu kadar geçtim bilmiyorum.. :/ Sınav dönemi de bir hayli hırpaladı beni bu sene

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Özlemek Çok Çirkin Bişey