Yaniyürüük !

Şükür bir müddet Ankarayı bırakıp Adana'ya geldim a canlar. Ama sıcak. Çok sıcak. Daha da sıcak olacak :D

Finaller bitti, Ankara'da fazladan üç beş gün takıldım fotokopici beyle. Annemle her gün e hadi bugün gel, hayır gelmeyeceğim anne konuşması yaptık. Gezdik tozduk. Fotokopici beyin annesiyle pek muhabbet kurmamaya çalıştım bu süre içinde. Hatta beyimizin arkadaşına iftara, yatıya kalmaya bile gittik. Güzel günlerdi ama :) Şimdi özlüyorum. A bir de fotokopici beyle anlaşma yaptık, ben kilo alacağım o da sigarayı azaltacak. Geldiğimden beri bir kilo aldım. Devamı için de çalışıyorum, bakalım. Kilo almam gerekiyor bu arada, azıcık zayıfladım da, yoksa o kilolu sevdiği için değil :D

Pek sevgili hocalarım finallerimizi ısrarla açıklamıyorlar, haliyle büte kaç tanesinden kaldım bilmiyorum. Azıcık bir zaman kaldı. Kesin kaldım diye beklediğim derslere çalışmaya başladım ben de mecburen. Bu sıcakta da hiç hoş olmuyor çalışmak.

Klimayı bulan vatandaşı bir kere daha saygıyla anıp mekanı cennet olsun diyorum. Zira o olmasaydı ben buharlaşmıştım. Klima hayatımdaki bir çok insandan daha gerekli ve daha faydalıymış bunu fark ettim.

Arkadaşlarım bir bir mezun oluyor. Ben üçü bitirip dörde geçmek için yırtınıyorum. Onlar mezuniyet fotoğrafı atıyor, ben anca fotoğraf beğeniyorum, bir süre sonra amaan hepsi de aynı pozu vermiş, iyi ki mezun oluyorlar ne çok fotoğraf attılar diye bahane buluyorum. Hoş değil.

Şarkı.

Yorumlar

  1. Bir gün sende mezun olacaksın :) Allah klimandan ayırmasın, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olacağım dimi?? Nasıl uzak geliyor o an bana şimdi...
      Amiiin, amin
      Sevgiler benden efenim :))

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!