Yok Başlık -3-

Yarın finallerim başlıyor ve hiçbirine tam olarak hazır değilim. Şundan kesin geçerim diyebileceğim ders yok. Dahası bu sene ayrı bir sallamıyorum resmen. Alışmış kudurmuştan beterdir derler ya o hesap aynı. Amaan büte kalır nolacak sanki, bana bişey olmasın kafasındayım. Ha hala bana bişey olmasın orası ayrı :D Ama gerginim tabi bu da bir gerçek.

Fotokopici beyle bir buçuk ayı doldurmanın sevincini yaşıyorum. Lakin bir kaynana var ki düşman başına. Kadın belki kötü olmayabilir ama sevmiyorum, sevemiyorum. Neymiş efendim dükkana gelen gidemiyormuş hatta dün akşam kızlar kapatmasan keşke demiş. Lan bunu benim yanımda deme işte. Sonra bir de diyor ben yanlarındaydım ama. Sıçtı sıvadı bir de.

Sonracığımaaa, fotokopici bey artık anneme söylemem gerektiğini düşünüyor. Ama daha çok erken. Daha ben bile bazı şeyleri kafamda oturtamamışken anneme anlatmam, anlatamam. Annem ne soru sorsa alacağı cevabı beğenmeyecek. Kadının içi rahat etmeyecek ondan sonra. Aleviler galiba bir de. Sormadım, soramadım, o da söylemedi ama öyle anladım yani ben onu. Benim için sorun olur mu bilmiyorum sevdikten sonra görmezden gelebilirim bunu. Annem babam ne der hiç bilmiyorum, farklı şehirlerde sürekli farklı farklı insanlarla iç içe yaşayınca onlar daha ılımlılar bazı şeylere ama sülalemin geri kalanı hoşlanmıyor bunu biliyorum. Yanisi ileriyi düşündükçe nereden tutsam elimde kalıyor, geriliyorum.

Bana bol bol dua edin, şans dileyin :)

Şarkı.

Yorumlar

  1. Amaaan büte kalır n'olucak sana bir şey olmasın :)
    Sık sık yaz, sevgiler! ^^
    P.s. umarım, o, şu an için küçük duran ama aileye göre büyüyebilecek sorunu da sıkıntısız halledersin^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınav zamanı sık yazmak pek mümkün olamıyor maalesef :/
      Umarım dediğin gibi sıkıntısız halledebiliriz her şeyi :)

      Sil
  2. Neyse ne.. Kimlik bilgilerinin bize bir faydası yok hayatta, kimsenin aklına neden cilt noyu sormak gelmez? Yada sıra no nedir diye.. Buda onun gibi bir şey bunu düşünmek bile çok saçma. Hiç sordun mu kan grubu neymiş diye? Yada bunu sorun eder mi insanlar?? Düşünme bunları düşünme, sen düşünürsen başkası neler neler düşünür. Keyfine bak, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşündükçe içinden çıkılmaz bir hal alıyor zaten, akışına bıraktım ben de :)

      Sil
    2. En güzelini yapmışsın bi ara bana da uğra laflarız:)
      http://senbenvehickimse.blogspot.com.tr/

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Özlemek Çok Çirkin Bişey