Nisan'da Adana'da!

Adana'da karnaval başladı, haberlerde gazetelerde her yerde karnaval haberi yapıyorlar ve benim içim gidiyor. Adana'da tam anlamıyla yaşamaya başladığımda her sene gideceğim o karnavala. Ayy her yer mis gibi portakal çiçeği kokuyordur bir de şimdi. Adana özlemimin depreştiği günlerdeyiz evet. Anneme hava çok güzeldi kot montla dolaştım hatta terledim bir ara dedim, burada da tişörtle terlenmeye başladı artık dedi. O an tam anlamıyla bir dramdı benim için.


ben de orada olmak istiyoruum :(


Kütüphanede çalışmaya başladım artık. Anneme mesaj attım hava mis gibi ama ben kütüphanede ders çalışıyorum diye, kütüphane havası da mis gibidir çalış sen dedi :/

Yurtta Merve diye bir arkadaşım var, benden azıcık küçük. Merve'ye ben hep yok mu benim yaşlarımda bir arkadaşın ayarlasana bana diyordum( kendimden küçük erkeklerden hoşlanmıyorum da) Merve'nin sevgilisinin ev arkadaşı varmış. Merve'nin sevgilisi de Merve'ye abime (ev arkadaşıyla çocuğun arasında beş yaş var da) birini ayarlasak falan diyormuş. Merve'ye sevgili isteyen iki kişi olunca bizi birbirimize yamamaya karar verdi. Fotoğraflar geldi gitti falan, yazı çıkartır gibi. Böyle yazlık sevgili arıyormuşum gibi oldum ama çok da ciddi düşünmediğim için böyle bu. Merve'ye dedim öyle aman aman ciddi bir şey bekleme benden diye, merak etme İbrahim'in de (beyimizin adı İbrahim evet) öyle ciddi düşündüğünü sanmıyorum dedi. Beyimiz Türkçe öğretmenliğinden mezun olmaya çalışan biri. Bu sene mezun olursa zaten öyle işin uzun süreceği varsa da olmaz haliyle çünkü Bayburtlu. Mezun olunca da haliyle ailesinin yanına Bayburt'a döner diye düşünüyorum. Velhasıl kelam Merve ve sevgilisi Antalya'dan döner dönmez bizi tanıştıracaklar sanırım, tabi çocuk vazgeçmezse.

Şarkı.

                           
                                   

Yorumlar

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Burası soğuk, soğuk odalaar