Uykum Kaçtı Da Azıcık

Her şey çok monoton, sevgili yok, değişiklik yok, okuldan sıkıldım diye gezerken saçma saçma işlerin içine girdim.

Yurtta Merve vardı, bana birini ayarlayacaklardı. Tanıştık, gezdik, tozduk. Adam çok hızlı çıktı. A bide değişik bir kıskanç mı neyse artık, ona niye baktın, bu saatte niye uyanıksın, bana niye cevap vermedin. Lan daha iki gün olmuş bismillah bir dur, bir alışayım varlığına. Yarın sabah ilk iş bu adamı hayatımdan yok etmek olacak.

Sonra, okulun orada bir fotokopici var, çok severim kendisini böyle güler yüzlü hoş sohbet falan. Geçen gün okuldan çıktım yurda gidicem yağmur başladı hafiften. Baktım o da kapıda, geçtim dükkana. Altı saat orada kalmışım resmen. Bugün de yaptım aynısını. Muhabbetin devamını da telefondan ediyoruz. Şahane bir adam. Fotokopici diyince yaşça çok büyük bir şey canlanmasın gözünüzde, beş yaş var aramızda.

A bir de finaller yaklaşıyor, kütüphane moduna geçtim artık şükür.

Haftaya adanaya gidiyorum inşallah, bilet almam lazım. En sevdiğim şey Ankara'dan Adanaya bilet almak.

Gece gece uykum kaçtı var ya, hep ondan bu saatte yazı şey etmem.

Şarkı.

Yorumlar

  1. ay yok ya adam gibi adam yok hepsi kapılmış mı saklanmış mı anlamadım ben :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Burası soğuk, soğuk odalaar