Özlemek Çok Çirkin Bişey

Hayatım boyunca hep birilerini özledim. Her şey değişti, yaşadığım şehirler, etrafımdaki insanlar, sevdiklerim, sevmediklerim, ben  değiştim, her şey değişti de bir özlem duygusu geçip gitmedi hayatımdan. Yolculukları da hiç sevmem. Hep uzaklaştım sevdiğim şeylerden, hep özlem duyduğum şeyleri çoğalttı.
İlk okuldayken okuldan çıkar çıkmaz bisikletle bütün mahalleyi gezerdik. Afyondan Elazığ'a gidince en çok bunu özlemiştim. Elazığ'da babamı çok özlerdim. Belli etmezdim ama çok özlerdim.
Tekirdağ'da sabaha kadar bahçede gırgır şamata ederdik. Haylazlık diz boyuydu o zamanlar. Kardeşim gibi sevdiğim bir arkadaşım vardı, kapı komşumuzdu. Son sene ikimizinde dersleri çok yoğundu, denk gelemezdik pek gündüzleri. Dersaneden eve geldiğimde lambası açık olursa camını taşlardım. Bir gün camı kıracaksın derdi hep. Onları da çok özledim. Ankara'ya geldim sonra. Evimi çok özlüyorum. Bir de ailemi. Hiç özledim diyemedim anneme, babama, kardeşime. Dersem sesim titrer, gözlerim dolar diye korktum hep. Sonra üzülürler bir de. Sonra ben de üzülürüm.
Eski sevgilimi özledim bir de. Kokusunda huzur bulmayı özledim, konuşunca rahatlamayı özledim.
Özlemeye hiçbir şekilde alışılmıyormuş, bunu öğrendim sadece. Bir de özlem çok kötü bir şey, hele de sonunda kavuşmak yoksa.


Şarkı.

Yorumlar

  1. Özlem sevginin diğer adıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi mutlu ediyor ama özlem yoruyor. Gülle dikeni gibi bir ilişki mi bu da?

      Sil
  2. Öyle oluyor bazen dimi özlüyorsun deli gibi ama gidipte sarılamıyorsun aradaki ne yollar ne evler aslında birbirine yakınken oluşan o mesafe varya işte ondan kavuşamazsın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her türlüsü kötü işte mesafenin. Ama dediğin gibi yakınken oluşan mesafe naparsan yap kapanmaz

      Sil
  3. Merhaba,

    Okudum, okudum, okudum... Sonra bir yere geldim ve durdum: "Eski sevgilimi özledim bir de. Kokusunda huzur bulmayı özledim, konuşunca rahatlamayı özledim." İnsanın bunu kendine söyleyebilmesi zordur. Ne iyi yapmışsınız özlediğinizi söyleyerek... Hatta özleyerek... Sizin deyişinizle özlemek "çok çirkin bir şey" olsa da belki onun yaşattığı hisleri, duyguları başka hiçbir şeyde yaşayamayabilirdik ve eksik kalırdık. Belki de özlemek "iyi ki var"dır...

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime söyleyebiliyorum da O'na söyleyemiyorum işte.
      Özlediğim şeyler o an elimde olmayan şeyler ve sonrasında özleyip iç çeksem de iyi ki olmuş da özlüyorum dediğim şeyler de var gerçekten :)

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle