Ölünmüyor

Pek yakın bir arkadaşım var Ankara'da. İntihar etmiş sonuç başarısız tabi bu kadar rahat yazabildiğime göre. Aslında ilk girişimi değildi bu sanırım bu yüzden ortak bir arkadaşımız söyleyince pek ciddiye almadım. Hastanede ikinci günüymüş bir de bütün arkadaşlar bir telaş yapmış falan öyle olunca hıı ciddi demek ki bu sefer dedim. Böyle olunca da biraz vicdan azabı çektim kötü bir arkadaş mıyım ben bir ben mi takmadım diye. Edindiğimiz bilgileri de annesi bu hepimize haber veren ortak arkadaşa söylemiş işte. Bildiğimiz tek şey ilaç içip intihar ettiği ve yengesine attığı mesajla olayın fark edilip hastaneye götürülmesi. Yarın belli olacakmış hastaneden çıkıp çıkmayacağı. Şimdi burada asıl sorun bizim nasıl davranmamız gerektiği. İntihar sebebini bilmiyoruz. Yanına gitmeli miyiz gideceksek ne zaman gitmeliyiz ne demeliyiz bunları bilmiyoruz. Gidersek ters teper mi gitmezsek alınır mı? Annesine soracağız yarın gelelim diye ama arkadaş annesiyle de zıt bir insan. Kadının gayet iyi niyetle yaptığı bir şeye sen karışma diye çemkirebilen bir arkadaş. Velhasıl kelam akıl verin lütfen ^^ 

Yorumlar

  1. Bir yolu var sanırım; hastaneye şimdilik gitmeyin ama arkadaşlarla ortak bir çiçek alın gönderin. Belki bu daha orta yol olabilir.

    YanıtlaSil
  2. Pardon; buraya nasıl düştüm ben. Farkında değilim ama iyi bir yer burası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim efenim, her zaman beklerim :) Ama evet bence de iyi bir yer burası ^^
      Çiçek alıp göndermek yerine tatlımızı alıp kendimiz gittik, yedik içtik sağ salim olduğunu görüp geri gittik :)

      Sil
  3. Bence git,sen kendine düşeni yap.Eğer senin yerinde ben olsaydım gitmezsem çok zaman sonra gitmedim diye pişmanlık duyarım ve ayrıca ileride sen zaten kötü gününde benim yanında değilsin diye de karşılık verebilir arkadaşın.O yüzden sen git ve ondan sonra onun hal ve tavırlarına göre davranırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür düşündüğümüz gibi ters tepmedi. Hatta aradığım zaman direkt kendisi çağırdı gelin de çay içelim diye, biz de ev gezmesine gider gibi tatlımızı aldık gittik :)

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Burası soğuk, soğuk odalaar