Evli, Mutlu, Çocuklu

Eve her gidişimde dönmek biraz daha zor geliyor. İlk sene böyle değildi, ikinci sene birazcık zorlaştı da bu sene bambaşka. Ankara'da yaşamak değil aslında zor gelen ama bilmiyorum işte. Okul zorlaştıkça, odamdaki huzurum kaçtıkça daha da çileli hale geldi evden Ankara'ya gelmek. Çok merak ediyorum ama annem fark ediyor mu bunları. Kolay kolay bir şey anlatmam ben anneme falan. Ne kadar bunalsam da söylemem, kendim çözmeye çalışırım her şeyimi hep. Sevmiyorum aslında bu huyumu.

Okul bir an önce bitse, Adana'ya dönsem, ölene kadar kalsam orada. Sonra da varsa baraj manzaralı bir mezarlık lütfen ^^

Çok acayip bir rüya gördüm. Rüyamda arkadaşlarıma mesaj atıyorum, yarın nikahım var ne giysem acaba diye. Sonra dolaba bakıyorum bakıyorum kıyafet bulamıyorum bir türlü. Anneme diyorum sen nasıl annesin yarın nikahım var daha ortada kıyafetim yok diye. O da bana giy bir pantolon git işte diyor. Sonra arkadaşımla konuşuyoruz, yarın düğünüm var ama bana çok soğuk davranıyor acaba evlendikten sonra boşanırım dediğim için mi böyle ki diyor. Allah allah diyorum aynı kişiyle evlensek söylerdi ama bana neden söylemedi ki neyse önce ben gördüm ben evlenirim herhalde diyorum :D Uyandığımda hiçbir yerim açık değildi ama neden bu kadar saçma sapan bir rüya gördüm bilmiyorum. Bilinç altıma yerleşmiş artık evlilik düşüncesi :D

Bir başka rüyamda da Hüseyin diye biriyle evleniyordum. Çocukla tanışıyoruz falan sonra acaba evlensek nasıl olur ki diyip e bir deneyelim madem diyorduk. Acaba çok fazla dizi izlediğim için mi böyle ki?

Bu aralar kafayı yeni bir çocuğa taktım. Çok tatlış bir şey ama. Çocuğu bir sürü sosyal mecrada aradım ama bulamadım. Arkadaşlarının kim olduğunu falan sima olarak biliyorum, hepsinin arkadaş listelerine baktım yok falan. Sonra yurttan bir kızla selamlaştıklarını gördüm sınıfta aha dedim tanıyan birini buldum nihayet. Sordum kıza, adını soyadını falan öğrendim. Meğersem çocuk facebook instagram vs hiçbir şey kullanmıyormuş. Yoksa kesin bulurdum ben :D Google amcaya sordum oradan da sadece hangi liseden mezun olduğunu bulabildim. Arkadaşım tanıştırayım sizi diyor ya hayırlısı bakalım.

Şu benim evlenmek istediğim vatandaş vardı ya kestim ondan ümidi artık. Sürekli olarak eski dostuz biz muhabbetinde. Elimden kaçırdım salaklığımla gül gibi çocuğu resmen.

Şarkı. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!

Burası soğuk, soğuk odalaar