Yok Başlık -2-

Sefer öldü. Sefersiz dizi nasıl olur? Sefer nasıl ölür? Sefersiz kim poyraz izler? Sefersiz o dizi biter. Ağladım resmen son sahnede. Ama Sefer ölmesin, hortlasın falan ne bileyim. Ölmesin yaa...

Pazar günü Ankara'ya gidiyorum. Böyle böğrüme öküz oturuyor resmen düşününce. İstemiyorum gitmeyi. Mutlu değilim bence ben bu sene. Bitsin artık bu çileee..!

Çok çok sevdiğim bir arkadaşımın geçmiş doğum gününü kutlayacaklar ve ben Adana'dayken yapıyorlar bunu. Gerçi sevgilisi heves etmiş ayarlamış o kadar kıza ertele demek olmaz... Hoş çocuk da hiç sevmez aslında doğum günü kutlamalarını.Ayrılsınlar bence zaten, kız arkadaşımızı çaldı.

Bu dönem köpek gibi çalışacağım.Kendime söz vermek mi olur bu artık kendimi kendime ispatlamak mı bilmiyorum ama alttan dersim olmadan dördüncü sınıf olucam seneye de mezun olucam.

Şarkı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Özlemek Çok Çirkin Bişey