Bir Akıl Lütfen

Benim tıpçı yine mesaj attı. Çocuğa ne diyeceğimi de bilmiyorum. Bir aklım hiç kıvranma direkt olduğu gibi söyle diyor öbür aklım da sus kırma çocuğu diyor. Mesajı da, gayet iyiyken neden bir anda uzaklaşıp soğuyorsun içerikli bir şey. Çocuğa ne diyeceğim ben? Yardım lütfen.

A bir de çok acayip bir rüya gördüm. Şimdi bizim sınıfta ta geçen seneden beri böyle kestiğim bir çocuk var, arkadaşlarla aramızda bebiş diyoruz kendisine. Çok zeki ya da çok çalışkan bilmiyorum ama fena bir şey, tipi de on numara. Hele bir gülüşü var böyle otur izle. Neyse ben denk geldikçe çocuğu seyrediyorum resmen :D Rüyamda ben bu bebişle ankarada metroya binmişim ama metro yerin altında değil üstünde. Sonra Elazığ'daki okulumun formasını giyen bir kaç kişiyi görüyoruz yolda. Sonra o okulun olduğu yere iniyoruz ama bizim metro otobüs olmuş. Bebişe aa bak burası benim eski okulum diyorum, okuldakiler de halay çekiyor yan okuldan öğrencilerle. Bebişle el ele okulun bahçesinden sokağa iniyoruz, üst sokağa gidersek Tekirdağ'daki kafelere alt sokağa inersek de Elazığ'dakilere gideriz diyorum ve alt sokağa iniyoruz. Uyandığımda üstüm falan açık değildi :D Böyle saçma sapan bir rüya işte.

Evlenmek istediğim çocuk bir haftadır arayıp sormuyor. Gerçi sınavları vardı ama... A bir de hakkını yemeyeyim sınavlarının bittiği gece mesaj attı ama muhabbetin devamı gelmedi :/ Laf aramızda, özledim.

Eski bir sevgilim vardı eğer ayrılmasaydık yarın bir sene olacaktı. Çok sevmiştim. Kısmet değilmiş. Polis bir de o. Olduğu yer de iyi, güvenli bir yer değil. Allah biliyor ya haberleri elim yüreğimde izliyorum hala sayesinde. Korkuyorum bir şey olmasından. Sadece eski sevgili için olan bir korku da değil bu eski bir dost için korku.

Böyle işte. Bir yazı, dört adam. Bu da şarkı.

Yorumlar

  1. hahhaha :D
    İlk adam için kalbi kırma. En çekindiğim şeydir. Ama onun yüzünden sen sıkıntı ya gir de demiyorum. Bence açık açık konuş. En azından umutları daha fazla büyümez.
    İkinci adam gzel gülen adamlara bayılıyorum. Güzel gülüyorsa aşık oluyorum resmen. O yüzden Bay gülümsemeye yanaş. Bilinç altın çoktan yanaşmış bile.
    Üçüncü adamın aramasını bekleyeceğine istiyorsan ara. Mesaj atma bence ara daha temiz :D
    Dördücü adama gelirsek ben onu hatırlıyorum sessizce uzaklaşan başka birisiyle çat diye birlikte olan değil mi? Birinci yıl şerefine parti yapalım. Ben ne zaman böyle birinden kurtulsam verdiğim sadakaları düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahh :D
      İlk adam için konuştum, samimiyetimizden rahatsız olduğunu bilmiyodum bi dahaki buluşmalara daha az samimi davranırım dedi :/
      İkinci adam için hayırlısı...
      Üçüncü adam için aradım daha doğrusu geç bi saat olduğu için çağrı atıp bıraktım geri dönmedi
      Dördüncü adam, ta kendisi doğru hatırlıyorsun. Yapalım be Lady :))

      Sil
  2. Kalp kıranın kalbi kırılır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben de bu yüzden direkt söyledim ve kırılmadı hatta ne zaman geliyorsun ne zaman buluşuyoruz bile dedi :D
      Ayrıca demek ki kalbimi kıran bir canlı vardı(dördüncü adam) çok kez kırdığına göre onunki de paramparça olmuştur o zaman :)

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Burası soğuk, soğuk odalaar