Ah Bu Ben

14 şubat geldi resmen ve her zamanki gibi yine sapım. Resmen her 14 şubat ve doğum günümde sap takılıyorum. 22 yaşıma geldim ve sadece iki kere 14 şubatta sevgilim vardı. Biri taaa yedinci sınıfta öteki de geçen sene. Hakkını yemeyeyim yedinci sınıftaki vatandaş hediye almıştı. Ama geçen seneki öküz neden es geçmişti onu hatırlamıyorum işte. Bir de doğum günlerim. Sadece bir doğum günümde sevgilim vardı ve ben o zamanlar o çocuktan ayrılmak üzereydim. Ben Tekirdağdayım o da Çanakkale'de okuyordu o zaman. Gitmiş hediyeler falan almış sırf doğum günüm diye gelmişti. Ama ben naaptım çocuk bana hediyelerimi vermek için gelince ayrıldım bir de hediyeleri almadım. Müstahak yani bana bu saplık. Sevgililerim hep bu iki günün sonrasında olur, öncesinde de yok olur. Bir yandan da iyi ki yok çünkü hediye seçmek tam bir bela. Hem de hiç benlik bir iş değil. Ama yine de olsa fena olmazdı hani :D

İzlemeyen varsa bunu da bırakayım buraya da halimi iyice bir anlayın :D




Sınav sonuçlarım açıklandı ve deliler gibi çalıştığım ders hiç de beklediğim gibi gelmedi. İki tanesi şok etti zaten. 12 dersim var ve beş tanesi tehlikeli durumda. İkinci döneme asılıp hepsinden 65 almazsam yandığımın resmidir. Dua edin hocalar insafa mı gelir bana ayrı bir zeka mı gelir bilmiyorum artık ama hepsinden kurtulayım bu sene.

Bir de aklıma nerden geldi girdi bilmiyorum ama KPSS'ye girip kendimi denemek istiyorum ben. Aslında sanırım mezun olduktan sonrası için korkuyorum o yüzden bu deneme fikri de. Ama hangi sınavın ne olduğunu dahi bilmiyorum. Bir bilen beni azıcık aydınlatırsa sevinirim ^^

Şarkı.

Yorumlar

  1. Sen yine iyisin, ben 28 yaşındayım daha sevgililer günü kutlamadım. Gerçi birinde uğraştırma beni saçma sapan şeylerle diye kızı terslemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bence bu kadar senenin getirdiği alışkanlıkla bundan sonra da kutlamayız biz

      Sil
  2. Sevgililer günü kutlamaya karşıyım. Ne gerek var öyle şeylere. Bunlar hep kapitalizmin oyunları. :D

    Umarım, okulunda süper bir dönem geçirirsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgilim olmadığı zamanlar ben de karşıyım aslında kutlamaya :D
      Umarım, teşekkür ederim :))

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Hoş Geldin 2017!

Yitirmekten Korkarak Başucumda Saklıyorum