Küçük Emrah

Yurtta herkes gitti bir biz hukuk garibanları kaldık. Hatta millet bütünlemeler için gelecek ve biz hala vizeleri bitiremedik. Her gidenin ardından Küçük Emrah gibi bakıyorum resmen. Yoruldum artık, hakikaten evime gitmek istiyorum.


Her gidenin ardından tam da bu haldeyim işte.

Yazılıya çalışır gibi vizeye çalışıyorum resmen ve bu sınavlarım iyi geçiyor. Ama alttan aldığım ve deliler gibi çalıştığım derste yine bir bok olmadı. Adam geçen sene 300 kişiyi birden bıraktı bu sene de biz yine kalacağız gibi hatta bir de yenileri eklenecek. Ve adam kendisine dönüp de bakmıyor ben nerede yanlış yapıyorum da bu kadar öğrenci kalıyor diye. Şerefsiz adam tam öğrenememişsiniz demek ki siz hukuku uygulayamayan öğrencilersiniz dedi bize. Bilmiyor ki bu kadar insanın bedduasını alıyor. Çok sinirliyim.  Dua edin okurken azıcık insaflı okusun bu sefer.

Dinleyin efenim.


Yorumlar

  1. Fotoğrafı görünce gülme krizine girdim bide Küçük Emrah yazmışsın ya :D kıyamam canım inşallah sen de bir an önce gidersin evine. Klasik üniversite sorunu her üniversitede vardır böyle arızalı hocalar. İnşallaaaah güzel sonuçlar alırsın bu sefer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah bu kedi okulun bahçesinde bize böyle baktığında ben de aynı gülme krizine girmiştim :D
      Ayy inşallah...

      Sil
  2. Seni o kadar iyi anlıyorum ki. Yurttaki o valiz tekerleklerinin sesi o kadar üzerdi ki beni. Sırf onlar yüzünden ders çalışamazdım. Hatta birinci sınıfta hiç unutmam bütün yurt boşaldı sadece hukukçular ve tıpçılar kaldı. Ders çalışmayı bırakmıştım sinirimden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tıpçılar bile giti o kadar ki vahim durumdayım :D

      Sil
  3. Geçirmeyince ellerine ne geçiyor anlamıyorum. Topladıkları bedduadan haberdar değiller bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garip bir ego tatmini yaşıyorlar bence, sınıfın hepsi gerizekalı bir ben bir de şans eseri geçen üç beş kişi akıllı diye düşündüklerine falan inanıyorum artık :D

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!

Burası soğuk, soğuk odalaar