Konuşmak Lazım, Konuşmak

Kardan nefret ediyorum. Ya da düzelteyim, kar yağıp yolların buz tutmasından ve o yolda işkence çekmekten nefret ediyorum. Dışarıda işim yoksa ben dışarıya çıkana kadar istediği kadar yağıp sonra da geri yok olabilir :P Ne güzel seviniyordum Ankara'da kar yağmadı bu sene diye ki gider ayak yaptı yapacağını. Dışarıda bir kar yağıyor, gece boyu da yağacakmış sabaha Allah kerim artık.

Nihayet son bir sınavım kaldı. O da en sinir bozucusu, felsefe. Kafam basmıyor benim böyle soyut derslere. Bana daha somut şeyler lazım. Son sınav olmasından mıdır nedir acayip bir rahatlık var. Bu sene hakikaten bitmek bilmedi ama bu vize dönemi. İnsanlar büte geldiler, gittiler ben gidemedim bile daha. Oda arkadaşım zat-ı muhterem de yok şükür bir haftadır. Nasıl güzel nasıl güzel anlatamam. Çamaşırlarımı yıkatıp çamaşırlığı odaya getirdim mis gibi kuruyorlar. Kurutma makinesine girince bir acayip çıkıyorlar, sevmiyorum onu. Bu kız olmayınca odada istediğim gibi sigara da içebiliyorum. Bu havada aşağı inmeme gerek olmuyor. İstediğim saatte yatıp kalkıyorum, tv hep açık, tıpkı şu an olduğu gibi. Hatta bugün sınava giderken kapatmayı unutmuşum :D Sözün özü yalnızlık pek hoş.

Canım nasıl kuru biber dolması istiyor var ya. Böyle bir de hafif acı olacak, ağzım yanacak yerken ama yemek daha güzel gelecek, acıdan gözlerimden akan yaşa aldırmadan yicem o dolmaları. Bir an mazoşist miyim diye düşündüm de yok yok değilim ^^ Ama cidden canım çok istiyor.

Kuzenim üçüncü kez aldatılıp üçüncü kez barıştı kocasıyla. Avukat olup ilk iş bu kızı boşamayı düşünüyorum! Avukat olsam milleti gaza getirip boşanmaya ikna ederdim herhalde. Ama tabi bunun için ilk önce başımın belası dersi bu sene vermem gerek. Bunun için bol bol dua edin, lütfen. Yalnız dilekçe yazmayı bile bilmiyorum daha orası ayrı.

Aşk hayatım yok resmen. Bildiğin yok. Bu benim için hayret verici bir şey. Benim hayatımda hiç olmazsa gözüme kestirdiğim bir çocuk olurdu öyle üç beş gün platonik takılırdım, o da yok. Sınavlardan herhalde. Hayırlısı.

Sağlıcakla kalın efenim. Ha bir de dinleyin.

Yorumlar

  1. Şahane bi avukat olduğunda aşk hayatın coşsun daha iyi boşver, öğrenciyken bi hayli can sıkıcı olabiliyor bu durumlar. Ankara'ya gelicimmm bende tez zamanda umarım karlar kalkar ve o buz tutmuş yollarda yürümek zorunda kalmam. Memleketine gitmemiş olursan görüşürüz benim de avukat bi dostum olmuş olur <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cumartesi sabah gidiyorum ama ben :/ ben gelince yine gelsen ya ^^

      Sil
  2. ilk cümlenle kalbimi çaldın. Bende nefret ediyorum. Her an düşme korkusuyla yaşıyorum.
    3. kez affedilir mi beee? Boşa boşattır olmaz böyle. Adamın akıllanmayacağı ortada.
    Umarım sınavın iyi geçmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamdan önce benim kuzenin akıllanması lazım asıl...
      Kopyaları doğru yerleştirmişim iyi geçti sınavım :P

      Sil
  3. Yazının son kısımları oldukça içten ve eğlenceliydi :) Şarkı ise şahane :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Özlemek Çok Çirkin Bişey