Can Sıkıntısı

Büyük ikramiyenin çıkacağına inandım, çıkmadı. Neyse ki son iki rakamı tutturdum da bilet parasını kurtardım. Ama inanmıştım cidden yeni yıla zengin gireceğime.

Vizesinde deli gibi kopya çektiğimiz bir ders vardı. Beş kişi, hepimizin kağıtları aynı ve hepimizin notu farklı. Finalde de yine aynı düzenle oturduk kopya çekeriz dedik. Seçmeli ders sonuçta ortalama yükseltiriz dedik, çekemedik. Koca amfide üç gözetmen vardı biri sağımda biri solumda öbürü de tam arkamda durdu. Gül gibi vize notum heba oldu, oysa ki a düşürecektim ben o dersi, a düşen ilk dersim olacaktı, olmadı.

Pazartesi günü vizelerim başlıyor ve ben kendimde hiçbir sınavda kalem oynatabilme potansiyelini görmüyorum. Sadece çok sıkıldım.

Adana'nın 2017 muhabbeti vardı, beynimde nasıl yer ettiyse artık sürekli olarak 2017ye girdik gibi geliyor, 2016ya alışamadım.

Melodram'ın yılbaşı çekilişi vardı. Yılın son gününde geldi kargo elime. Ve belki de şimdiye kadar aldığım en güzel hediyeydi. Kutunun içinden çıkanlara baktıkça odanın orta yerinde oturup öyle salak salak sırıttım. Ama çok mutlu oldum ^^

Hava çok soğuk Ankara'da. Lahana gibi kat kat giyiniyorum ve sevmiyorum bunu. O halde bile donuyorum hatta.

Odada sessizlikten canım çok sıkıldı, sırf ses olsun diye televizonu açtım ve denk geldiğim ilk filmi izlemeye başladım. Şimdilik güzel gibi duruyor.

Can sıkıntısı çok kötü bir şey. Allah kimseye bu kadar büyük bir sıkıntı vermesin. Ya da sınavlar başlasın da canımın sıkılmasına zaman kalmasın. Babama çalışmaktan çok sıkıldım dedim, evlen o zaman dedi hatta düğününde iki göbek atarız karşılıklı dedi :D Annem de sen kız babasısın az ağır ol dedi, babam da amaan düğün işte napayım yas mı tutayım dedi. Adam beni isteyen biri çıksa direkt verecek herhalde.

Dinleyiniz.

Yorumlar

  1. bende ınandım zengin olacagıma bilet parası bile cıkmadı yine iyisin yani :) şükret şükret giden yok hay huy hesabı olmuş seninki biraz :)
    Sen sıkıntıdan yazmışsın ama ben baya eğlendim ayrıca blogunu da melo'ya ördüğünden gördüm hediye hatrına geldim yani :) ama takıbe de aldım daha sık görüşürüz artık :)

    Düğün konusunda da umarım ilk isteyen senin sevdiğin biri olur yoksa durum vahim :))) sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :)
      Seneye daha çok inanırım belki o zaman son üç ya da dördü tuttururum :))

      Sil
  2. annemle babama aldım nimet abladan, babam dayanamamış bir tane daha almış. Amorti bile yoktu. biletleri girdim birincide yok ikincide yok üçüncü yazarken bari bilet parası çıksa dedim 150 lira çıktı :D Tam üç bilet parası :D Dua mı boşa harcadım sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşa değil hayırlısı oymuş :D
      Tutmuş en azından birisi iyi bari bilet paraları çıkmış :D

      Sil
  3. Bilet bile almadım. O kadar umudum yoktu valla :))
    Ayyy vizelerr, finaller kolay gelsin valla. Ben çok zor bir dersimin finalinde 2 film izlediğimi biliyorum. Nasıl bir cesaret bilmiyorum ama yaptık bunu. Allahtan bütsüz falan geçtik dersi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biletin parasıyla gidip tekrar bilet aldım bu kadar umutluyum :D
      Darısı benim başıma inşallah :))

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!