Bi Dua Alabiliyoz Mu?

Bu aralar hayatımda güzel olan ne var diye bir düşündüm dee sanırım kopya çekerken yakalanmamam :D (sağlık vs bunlar çok şükür var) En önemli ve alttan aldığım derste minicik amfinin içinde beş tane gözetmen vardı ve kızın biri kopya çekerken yakalandı, hem de dersin hocasına. Adam da kağıdı direkt çizdi tabi. Halime şükrettim bunca senelik kopyacıyım şükür yakalanmadım hiç bu kadar büyük. Tamam yerimi falan değiştirdiler de böylesi çok kötü olsa gerek. Allah düşmanıma bile vermesin.

Oda arkadaşım T ile bu aralar iyiyiz, şeytan kulağına kurşun. Poyrazın olduğu gün ben demeden bir baktım etüte geçmiş çalışmaya. Hal hatır sormalar, konuşmalar falan. Dün gece Beyaz Show vardı, çalışırken mola verdiğimde açtım, odada değildi o an izledim biraz falan çok da sarmadı. T odaya gelince de kapattım geri. Aç aç izle sen etüte geçerim ben çalışamadım zaten dedi. Bunlar beklenmeyen şeyler. Ama umarım seneye bu yurtta kalmaz, en azından bu odada kalmasın ve lütfen gelen gideni aratmasın.

Adana'da Tüyap'ın kitap fuarı var ve ben buradayım gidemiyorum, içim gidiyor.

Evlenmeyi düşündüğüm adamla sekiz sene olmuş tanışalı, Kıymetimi bil bulamazsın benim gibi dostu dedi. Dost dedi, yapmamalıydı bunu. Ama yılmak yok, yola devam!

Evimi özledim, tez vakitte sağ salim gitmek istiyorum. Bir de dua edin kalan altı sınavım da iyi geçsin. A birde yılbaşında piyangodan son iki rakamı tutturmuştum, onun parasının bir kısmıyla tekrar bilet aldım belki bu sefer zengin olurum diye, bir dua da ona lütfen.

Dinleyiniz.

Yorumlar

  1. Acaba blogunu biliyor mu diye düşündüm oda arkadaşın. Acaba bir anda nasıl anlayış göstermeye başladı, şaşırdım doğrusu. İnşallah sınavların iyi geçer canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyodur canım, herhalde yani ^^ Yurt müdiresiyle konuşmuşlar kadın sen ona bir adım git pollyanna sana on adım gelir demiş ondan böyle oldu bence :)
      Ayy amin amin inşallah, piyangodan da amorti bile vurmadı zaten :/

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Hoş Geldin 2017!

Yitirmekten Korkarak Başucumda Saklıyorum