Yıllar Geçti Mevsim Mevsim

Eski bir sevgilim vardı. Ta liseye ilk başladığımda tanışmıştık. İki dönem üstümdü. Aynı servisteydik öyle tanışmıştık. İlk gördüğümde ne kadar tatlı bir çocuk demiştim. Sonra ben gittim o şehirden babamın tayini çıktığı için ülkenin ta öbür ucuna. Unuttum ben onu ama o unutmamış. Sonra kader belki bilmiyorum ama polis okulunu kazanmış Adana'da. Numaramı bulmuş ortak bir arkadaşımızdan. Aradı okulu kazandığı sene. Arkadaşlığımız tekrar başladı. Abi- kardeş olarak gayet mutlu mutlu devam ettik. LYSye hazırlandığım sene canım sıkıldıkça onu aradım. Her gün konuşur olduk. Sonra bir gün mezuniyet fotoğraflarımı attım ona, bir arkadaşım var fotoğraflarını görüp çok beğendi aslında uzun zamandır sizi tanıştırmak istiyordum dedi. Peki dedim. Biz o arkadaşla sevgili olduk sonra gitti o. Ben yine ona ağladım ona dert yandım unutamıyorum diye. Sonra ben Ankara'yı kazandım onun tayini İstanbul'a çıktı. Abisi Ankara'daydı, abisinin yanına geldi. Beş sene sonra ilk defa gördüm o gün. Beş sene boyunca abi kardeş diye konuştuk. Ben hoşlandığım erkekleri anlattım o da başka kızları. O beş sene sonra gördüğümde öyle bir sarıldım ki sanki bütün hasretim dindi o an. O sene bir kaç kere daha geldi. Ona karşı hissettiklerim değişti. Artık abi dememeye başladım adıyla hitap ediyordum. Yazın her gün konuştuk saatlerce. Altıncı sene Ankara'ya tekrar gelişinde abisinde birlikte kaldık. Bir sonraki gelişinde onu sevdiğimi söyledim. İstemiyorum dedi. Mesafe var olmaz dedi. Yapamayız biz dedi birbirimizin her şeyini bilirken. Yedi sene oldu ben de istiyorum artık dedi. Mesafe dedim bizden olmaz dedim, olur dedi denemeden bilemeyiz dedi. Denedik. Hayatımın en güzel yedi ayıydı resmen. Geldiği zamanlar dünyanın en  mutlu insanı oluyordum resmen. Sabahları işe gideceği zamanlar arar uyandırırdım, güne onun sesiyle başlamayı çok severdim. Aradığım zaman yanımda gibi hissederdim. Gözlerinin içine baktığımda sevdiğini iliklerime kadar hissederdim. Sonra telefonu sürekli açık olan adam telefonlarını kapatmaya başladı. Aradığımda daha geç dönmeye başladı. Saatlerce konuşan insan beş dakikasını ayıramaz oldu. Kendimden çok güvendiğim adama karşı içimde bir şüphe oluşmaya başladı. Sonra tayini çıktı ülkenin cehennem diye tabir edilebilecek bir yerine. Çok alakasız bir arkadaşımdan öğrendim tayininin çıktığını. Doğum günüydü, finallerimin olduğu zaman Ankara'nın altını üstüne getirdim hediye bulabilmek için. Günlerce hediye aradım en son istediğimi buldum, yaptım, gönderdim. Kargoyu kabul etmemiş. Aradım ya al ya geri gönder dedim. Aldı. Aradı aldım hediyeni teşekkür ederim dedi sonra da ara verelim olmuyor artık bizden kafamızı toplayalım, iki hafta sonra ararım konuşuruz sakin kafayla dedi. Peki dedim. Canım o kadar yandı ki o an. Boğazıma bir yumru oturdu nefes alamadım resmen. İki hafta geçti, bekledim aramadı, üç hafta geçti dört hafta geçti, çok geçti. Anlattığı bir kadın vardı kendinden büyük, İstanbulda kafesi varmış devriye attıkları zaman oraya giderlermiş hep. O kadınla bir fotoğraf atmış, o, kadın, abisi ve bir başka biri daha. Ben arar belki diye beklerken o halinden gayet mutluymuş. Tayin zamanı, eşya ayarlaması lazım, işi vardır dedim bekledim, ülkede terörün en arttığı günler yüreğim ağzımda bekledim ya bir şey olursa diye. İki ay geçti aramadı. Aradım konuşma zamanımız gelmedi mi dedim dinliyorum buyur dedi. Ağzıma geleni saydım. Ağladım. Nasıl unuttuğunu sordum düşünmemeye çalıştım dedi. İlk başlarda yokluğunu çok hissettim ama alıştım dedi. Helalleştik. Bir daha da konuşmadık. Sekiz sene oldu. Bir gün o kafesi olan kadınla fotoğraflarını gördüm yine o kafede yemek yaparken, sarılmışlar. İstifa mı etti gitti mi yoksa o cehenneme bilmiyorum. Merak edip etmediğimi de bilmiyorum. Aldattı mı onu da bilmiyorum. Sadece bazen aklıma geliyor ve içim acıyor. Onun aklına geliyor muyumdur ben de? Onun da içi acıyor mudur?

Yorumlar

  1. Aldattı mı aldatmadı mı bilemeyiz ama bu kadar çabuk unutmuşsa seni değerini bilememiştir. Bu kadar çabuk başkalarıyla görüşmüşse, bitmesi iyi olmuştur. İnsanız geçmişi hatırlarız, belki kavga ettiğimiz anları bile özleriz ama bazen de bittiği iyi olmuştur. Artık önüne bakma zamanı gelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle çok alakasız bir şey de aklıma geliyor sinir oluyorum kendime o zaman. Bitmesi evet iyi oldu aslında... Taliplilerimizi bekliyoruz efenim :))

      Sil
  2. Erkeklerin o kadar da umrunda olmuyor. Adam olaya düz mantıkla bakıyor ve yola devam ediyor nasıl istiyorsa. Hayır anlamıyorum madem sonradan hisleri degişti neden arayıp medenice noktalamak zor gelir ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen de öyle. Benim tanıdığım sevdiğim adam bu muymuş diye düşündüm uzunca bir süre

      Sil
  3. Pislik ya cidden pislik. Aldatmasa bilr bu ne hiz yahu. Bir nefes alsaymis. Ya hem sinir oluyorum bittiyse bitti ara verelim sonra kinusalim la niye senden biraz daha zaman caliyor ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömrümün en güzel zamanları resmen bunu beklemekle geçmiş zaten. Ömrü boyunca bekleyesice pislik.. Önümüzdeki maçlara bakıyoruz artık :))

      Sil
  4. Seni mimledim! :D İyi yapmış mıyım :D

    YanıtlaSil
  5. Suratına bir tane geciresim geldi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklıma geldikçe boğazlayasım geliyor benim de

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Özlemek Çok Çirkin Bişey