Merak Ediyorum *MİM*

Mars Beyinli beni mimlemiş, pek de güzel etmiş. Kendileri ilk mimim olur e haliyle ilkler unutulmaz :) Sevdiğimiz, sevmediğimiz şeyler, takıntılarımızı anlatacakmışız. E başlayalım o zaman.


  • Sabit seslere tahammül edemiyorum. Saat tik tak sesi olsun, musluktan şıp şıp damlayan su sesi olsun, yanımdakinin ayağını sallarken çıkardığı ses olsun işkence gibi geliyor. Bir süre sonra kalp atışım o sesin geliş hızına göre ayarlanıyor e haliyle rahatsız ediyor bu da.
  • Maviye bayılıyorum. Böyle her eşyamın içinde illa bir mavi vardır. 
  • Az yesem bile öğün atlamayı sevmiyorum. Özellikle kahvaltıyı. A bir de kahvaltının olmazsa olmazı çay tabi ki.
  • Bir şarkıya taktım mı takıyorum resmen. Bir kere sevdim mi böyle milyon kere dinlerim de bıkmam yine. 
  • Asansöre tek binmekten korkuyorum, küçükken bindiğim asansörün halatları sarmıştı az daha yere çakılıyordu. O gündür korkarım tek binmekten. Eski püskü gözüken asansörlere hiç binmem zaten. 
  • A yine asansör, eğer kimse yoksa  her katta asansörün düğmesine basarım ben mi hızlı iniyorum merdivenle yoksa asansör mü diye asansörle yarışırım bir de :D  
  • Yüksekten korkuyorum ama böyle kendimi güvende hissedersem kaç metre yüksek olursa olsun durabilirim. Ama kendimi güvende hissetmezsem iki metre bile yüksek olsa bir kanım çekilir resmen. Bu yüzden üst geçitten geçerken çok korkarım.
  • Pişmiş süt kokusuna dayanamıyorum. Bu yüzden sütlü, yoğurtlu çorbalar, tatlılar vs yiyemem hiç.
  • Kırtasiyeye girmeyi çok seviyorum. Böyle hiç ihtiyacım olmasa da kalemler post itler falan alırım renkli renkli. Saatlerce durabiliyorum kırtasiyede. 
  • A bir de kitap bakarken çok zevk alırım. O kitabı almama gerek yok ama at beni o kitapçıya arada bir yemek su ver unut sonra orada, o derece :D
  • Müzik dinlemeyi çok severim ama anlamam lazım sözlerini. Bu yüzden yabancı şarkılar falan çok ilgimi çekmiyor.
  • Bir insanı baştan sevmediysem sonra ağzıyla kuş da tutsa sevemiyorum. Sevmemem için de adını bile beğenmemem yeterli aslında. Sevdiysem de ondan değerlisi yoktur benim için.
  • İnsanlardan çok çabuk sıkılıyorum, bir süre sonra bütün hareketleri gözüme batar sonra da soğurum. Daha sonra uzaklaşırım sonra da özlerim geri eski hale gelirim. Hayatımdaki bir çok insanla böyleyiz resmen.
  • Hırs mı inat mı takıntı mı bilmiyorum ama başarısız olmaya dayanamıyorum. Yapamadım ben demeyi sevmiyorum. 
  • Ders çalışırken çikolata yemeyi çok seviyorum, özellikle de damak :) Sınav öncesi çikolata stoğu yaparım.
  • Bir de Adanayı çok seviyorum. Sıcağı olsun, yemeği olsun, şalgamı tatlıları olsun her şeyiyle seviyorum öyle böyle değil. Kendimi ait hissettiğim tek yer resmen. 
Aklıma gelenler bunlar. Mars Beyinli'ye teşekkür ediyorum :)

Melodram
Bla Bla Bla
Ruhsuz Atmaca
Lady Witch 

Cevaplarlarsa pek sevinirim :)

Yorumlar

  1. Genç insan evladı çok teşekkür ederim, mim hoş mim amma velakin ben buna benzer bir şey yapmıştım evvelli çok önce ayrıca Adana çık aradan diye de saçma espiri de yaparım :) Ayrıca yüksek korkunu yenmek için yükseğe çık korkulacak bir şey yok en kötü bayılırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyidir Adana iyidir :)
      Ya kendimi güvende hissettiğim zaman istersen 50 metre yukarıya çıkar hiç korkmam ama kendimi güvende hissetmediğim zaman başım dönüyor, kanım çekiliyor :)

      Sil
    2. Adana iyi midir bilmem, ama korkularını yenmelisin... :)

      Sil
  2. Anaaaa seninde ilk miminmiş :D

    Asansör fantezisi aldı başını gidiyor bloggerlar arasında :D

    Saatin sesine uyuz olan bir halamı bilirdim. Bizde ne zaman kalsa evdeki tüm saatleri indirip pillerini çıkarıyor. :D

    Çikolatayı bende severim. Fıstıklı ve bitter olması şart ama :D

    Mimi yaptığın için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlım :)
      Uyurken hele saat varsa yakınlarda ben de çıkartırım pillerini :D
      Bitter hariç her türlü yerim :D

      Sil
  3. Asansörrr! İşte ortak noktamız. :)

    En kısa sürede zevkle yanıtliiiciiim :* :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!