Hoş Geldin 2017!

Zaman ne çabuk geçiyor. Ankara'ya geldiğim ilk günü hatta daha eskisi Tekirdağ'a gittiğim ilk günü daha dün gibi hatırlıyorum. Oysa birinin üzerinden üç öbüründen tam yedi sene geçmiş. Her gittiğim şehirde bir öncekini aradım. Hepsinde yaşarken burayı sevmedim, eskisi daha iyiydi dedim. Hepsinden ayrılırken aslında burayı sevmişim dedim. Çok imrendim hep çocukluk arkadaşı olanlara. Ben lisedeki arkadaşlarımın bile bir çoğunun ismini hatırlamıyorum bırak çocukluğu. Hiçbir arkadaşlığım da öyle uzun sürmedi. Gittiğim şehirden sonra çok olsa iki bilemedin üç sene, bu da can ciğer olduklarımla, diğerleri zaten yok. Tek bir istisna var onu da ben evleneceğim adam ilan ettim. Sekiz senedir hayatımda! Ben mi beceremiyorum uzaktan uzağa bir arkadaşlığı yürütmeyi yoksa zaten yürümüyor mu bilmiyorum ama olmuyor, yok bende öyle çok senelik arkadaşlık, dostluk. 2016 mümkünse sağlam dostluklar getirsin bana.



Benim memleket böyle bu aralar.


Adana'da bir inşaat firması bilboardlara  hoş geldin 2017 ilanı bastırmış :D Ne güzel olurdu 2016yı es geçip 2017ye girsek direkt. 

Bir düşündüm de 2015te aslında elle tutulur gözle görülür hiçbir şey yapmamışım. Ne kendime faydam dokunmuş ne de başkasına. Bolca hayal kırıklığının olduğu bir sene olmuş benim için. Bir de bunlardan ders çıkarmayı başarabilsem, hadi başardım diyelim uygulayabilsem keşke 2016da. 

2016da insanlara daha az güveneceğim, acaba kırılır mı üzülür mü diye düşünmeyeceğim direkt umursamaz moda geçeceğim. Kilo alacağım 2016da başlıca hedefim bu. Sonra bir de alttan ders bırakmamaya çalışacağım. Sevgili işleri hayırlısı diyelim ama şu evleneceğim adamla bir şeyler olsa fena olmaz bence. ( Ben evleneceğim adam ilan ettim ama onun haberi yok daha :D ) Bolca sağlık huzur getirsin bir de mutluluk yeter de artar, gerisi olmasa da olur aslında :) 

Ama cidden 2016yı atlasak da 2017ye girsek ya? Hem zaten niye sırayla gidiyoruz ki? Kim icat etmiş 5ten sonra 6nın daha sonra 7nin geldiğini. İstemezseniz biz Adanalılar gireriz siz 2016da takılırsınız, o da olur bence ^^ 

Bunu da bıraktım buraya. Bakın bence hak vericeksiniz bizim bir sene önden gitmemiz gerektiğine :D








                                                                                                                                                                             

Yorumlar

  1. birde şu sabahın köründe uyanıp işe gitme işini kim bulduysa onu da anlamıyorum :D mutlu anlarınızın çoğalıp yüzünüzü güldürdüğü güzel bir yıl olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hepimiz için güzel bir yıl olur umarım :)
      Ayy cidden niye illa sabahın köründe kalkmak zorundayız ki. Tam bir işkence resmen, hele de soğukta

      Sil
  2. haaha evet bak sevdim bu fikri. Seneye de 2016`ya gireriz ne olcak :D
    Adamın haberi olmasa da olur ne olcak ki :D Davetiyeyi bastırmadan önce haber veririz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ayy kalpten falan gider maazallah kalırım öyle ortada :D

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Yitirmekten Korkarak Başucumda Saklıyorum