Bi çığlık atabilir miyim?

İsyanımın doruklarındayım. Yarın annemin doğum günü. Evdeki hiç kimse hatırlamayacağı için pasta göndereyim dedim ama eve sipariş götüren yerlerden kimse memnun olmadığı için pastadan vazgeçtim. Çiçek göndereyim bari dedim. Çiçeksepetinden gayet güzel çiçeğimi beğendim ödeme şeklimi seçtim kart numaramı girdim falan, onayladım işlemi ya da onayladım zannediyorum bilmiyorum ama işleminiz yarım kaldı çağrı merkezimizi arayın yazıyordu ve ödeme yapılmamış gözüküyordu. Çağrı merkezine ulaştım ödeme yapılması için bekleniyor lütfen ödeme yapınız dedi. Bankayı aradım sürekli olarak bant kaydıyla karşılaştım. Kartım annemin ek kartı normalde. Provizyonda bekleyen işleminiz yoktur dedi. Güncel hesaplarıma baktım aldıklarımı hesapladım çiçeğin parasını tam olarak sağlayan bir tutar da eksik kalmadı. Annemden kart numarasını istedim onunkiyle sorguladım yine aynı şeyi dedi. Çiçeksepetini aradım dedim böyle böyle, ödeme yapılmadığı için siparişiniz teslim edilemiyor isterseniz ödemenizi yapalım dediler bir kaç kez farklı saatlerde aradığımda. Normalde adam gibi olsaydı bu sipariş işi bugün saat beşe kadar teslim edilecekti. Teslimat da yok. Eve gidip birini bulamasalardı ararlardı herhalde, arayan da yok. Sonuç olarak elimize ulaşamayan çiçeğin parasının kesilip kesilmediği hakkında bir fikri olan var mı?

Annem için formasyon başvurusu yapacağım, sitede resmen bir aydır başvurular ocakta başlayacak yazıyor ama hala yok. Okulu aradım bu hafta içinde belli olur bekleyin dediler.

Anneme ne zaman bir şey yapmaya kalksam elimde patlıyor resmen. Bende mi var bir cenabetlik annemde mi çözemedim daha.

Deli gibi kopya çektiğimiz bir sınav vardı, beş kişi aynı cevapları işaretledik ama hepimizin notu farklı :D

Üç haftadır sinemaya gitmek için ektiğim biri var ve üç haftadır bıkmadan mesaj atıp arıyor. Ben bir bahane uydurup gelmiorum demekten bıktım ama o bıkmadı sormaktan. Sinir oluyorum böyle yapışık tiplere.

Akşam yurttaki yemek de çok kötü. Bir yanım teyzeme gitmek istiyor ama öbür yanım hiç istemiyor bu yüzden gitmiyorum 2 aydır.

Telefonum böyle bir donma bir kasma modunda hadi hayırlısı.

Velhasıl kelam avazım çıktığı kadar çığlık atmak istiyorum. Rüyamda zaten böyle çok çok bağırmışım sesim kısılmış olarak gördüm kendimi.

A bir de evleneceğim adamı buldum ama hiç oralı değil kendisi.

Okuyan varsa hoşça kalın.

Yorumlar

  1. Çiçek sepetinde niye öyle olmuş yav ama benim anladığım kadarıyla ödeme hiç alınmamış.

    Evleneceğin beyi buldun madem geriye ikna etmek kalmış.Önemli olan bulmak :D

    YanıtlaSil
  2. Ayy bilmiyorum ama çok sinir oldum çiçek sepetine. Hevesim kursağımda kaldı yani. Ama bence de ödeme hiç alınmadı yani umarım...
    Evleneceğim bey pek yanaşmıyor şimdilik bu fikre umarım içinde bana karşı olan sevgisi seneler içinde yok olmamıştır, çünkü çocukluktu seni sevdiğim zamanlar geçti artık o demişti bir keresinde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman ne diyecekleri hiç belli olmuyor bu beylerin.Bana da çocukken hiç yüz vermeyen çocukluk aşkım birden arayıp sormaya başladı :)

      Sil
    2. :) Artık hakkımızda hayırlısı

      Sil
  3. Hesap dokumu iste belli olut sepeti ara takip kodu vs oluyor ya sorgula. :D daha da olmazsa emoji cicek at annene :D
    Haha insan hoca bu kagitlari gercekten okudmu diyor :D bizde efsane coktu hoca kagitlari havaya atar uc tane secer ortalamasina gore digerlerine puan verir. Gerci bu olay her okulda soylenti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesap dökümü zaten geliyor, bugün geldi hatta ve kesilmemiş, annemin doğum gününü unutmasınlar diye sabah ilk iş kardeşimle babamı aradım bende :D
      Ben hocayı ilk gördüğümde afçı teyze zannetmiştim zaten hoca tipi yok ondan bu performansı beklemek bile çok aslında. Bir keresinde arkadaşım söyledi tüm cevapları bana, ben geçtim o kalmıştı mesela :D

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Hoş Geldin 2017!

Yitirmekten Korkarak Başucumda Saklıyorum