Yok Başlık

En son dayanamadım yaptım en güzelinden çirkefliğimi. Oda arkadaşımdan bahsediyoruz evet. Benim bu kadar dayanmam bile mucizeydi aslında. Bugün çarşamba yani poyraz karayel var ki böyle sürekli takip ettiğim çok az dizi vardır bu zamana kadar. Tuvalete gitmem, telefona bakmam, su içmeye kalkmam öyle bir manyaklık. Bugün okuldan gayet yorgun argın geldim kafam bi dünya olmuş üstüne bir de hastayım zaten güzel güzel hayal kuruyorum yemekten sonra yatağa gömülür poyrazı izlerim diye. Hayalim götümde patladı resmen. Özet bitmek üzere yeni bölüm başlayacak, odamdaki vatandaşa(T diyeceğim ona) bugün etütte çalışır mısın poyraz var dedim ki sene başından beri ilk defa bir şey istedim hayır ses var orada dedi. Poyraz başlamak üzereydi ses etmedim yemekhaneye gittim orada izleyeyim diye. Ama yemekhane soğuk ve ben hastayım kaldı ki sınav zamanı olduğu için ders çalışanlar da var. Reklama kadar izledim ama dondum da bir yandan. Odaya geçtim direkt televizyonu açtım hiçbir şey demeden. Bir hışımla bilgisayarını kapattı aşağıya indi, muhtemelen şikayet etti. Bir saat sonra odaya geldi doğru mu sence bu yaptığın dedi ben sana dedim etüte geç diye, yemekhane soğuk, hastayım, orada ders çalışıyorlar, interneti de gayet yavaşlattığınız için kullanamıyorum. Haftada bir gün git etütte çalış sen de, ben fedakarlık gösteriyorsam sen de göstereceksin dedim. Sonra bana ne fedakarlık gösteriyorsun dedi bir de. Burda her gün televizyon açarsam görürsün neyin fedakarlığı olduğunu dedim. Etütte çalışamıyormuş haftada 3 saat az mıymış sınavları varmış( gece gündüz çalıştı yemedi içmedi çalıştı ve gitti test sınavından 48 aldı). E dedim napayım benim de var. Ama o para veriyormuş yurda etütte çalışmak istese dört kişilik odada kalırmış. He dedim beni babalarının hayrına tutuyorlardı zaten burada. Sen veriyorsan ben de veriyorum bu yurdun vaatlerinden biri de 7/24 uydu yayını ben de o hakkımı kullanıyorum dedim ve poyrazı izlemeye devam ettim hiç istifimi bozmadan. Huzura erdim, şimdi de piçliğine lambayı kapatmıyor az kaldı ikinciye cırlamama.

Bu da böyle bir anımdı işte.

Yorumlar

  1. Sakin ol, sakin. Yurtta kalmanın en büyük problemi de huzursuz eden oda arkadaşları. Gitse başkaları gelir, onlar daha kötüdür, sonsuz bir döngü galiba :( Allah sabır versin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakinleştim sanırım. Gelen gideni aratır dedikleri bu olsa gerek. Amin inşallah :))

      Sil
  2. İyi yapmışsın helal olsun. Işığı kapatmazsa çıldırma sebebi amaaa. Hayatta uyuyamam ışıkta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapattı daha sonra. Şükür ki ben demeden kapatıyor hala. Ben de uyuyamam ışıkta hatta başım ağrır bir de. Yurt müdiremiz sakin sakin konuşmam gerektiği düşüncesinde ama zerre içimden gelmiyor

      Sil
  3. Evet şimdi çok sinir bozucu geliyor, 4 yurt değiştirmiş biri olarak türlü türlü insan tanıdım anlayabiliyorum seni ama böyle cadılar bile özleniyor okul bitince.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hatırlamam bile bunu. Ayrıca dört yurt nedir napmışsın sen ben üç senedir aynı yurttayım :D

      Sil
  4. Yurtta falan hiç kalmadım ama kalsam kesin beni kapıya koyarlardı sevmiyorum başkalarıyla bir arada yaşamayı. Etüt odasının mantığı sessizlik deseydin ona. Seni şikayet edene kadar orda konuşanları ispiyonlasaymış. Ama ışığa bak çözüm var göz bandı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükür ki lambayı kapatıyor. Sorunu çözdük herhalde baya hal hatır soruyor falan, hatta dün poyrazı oturdu benimle izledi :D

      Sil
    2. Aman uc defa vur nazar degmesin

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!

Burası soğuk, soğuk odalaar