Akışına Bıraktım Gidiyorum

Merhabalar efeniiim :)
Vizelerim yaklaştıkça kafam artık leyla moduna giriyor, abuk sabuk isteklerim ortaya çıkıyor. Sinirim stresim tavan yapıyor ve benim hala elimi dahi hiç sürmediğim derslerim var. Ne kadar hoş değil mi? Sınavlar yaklaştığı zaman dişlerim ağrıyor var mı böyle bir stres belirtisi ya?!

Oda arkadaşıma sinir oluyorum, hakikaten sevemedim ben bu kızı. Eski oda arkadaşlarım çok çok iyilermiş meğerse de kıymetlerini bilememişim. Kızda ne bir selam ne bir sabah var. Geçen gece lambayı hiçbir şey demeden küt diye kapattı ve yattı! Odaya dışarı terliği diye tabir ettiğimiz yurdun oda haricindeki yerlerde kullandığımız terlikle giriyor ki bu daha çok sinirimi bozuyor, söyledim ve başka terliğim yok dedi. Yakında gidip terlik alacağım bu kıza. Mümkünse seneye yanıma yurtta kalmayı bilen, beceren birini versinler.

Ankara da çok soğuk zaten. Hava soğuk diye kütüphaneye bile gitmiyorum artık çalışmak için, yurtta olunca da dikkatimi dağıtıyorum ya bakalım hayırlısı. Bir kere kar yağdı daha da yağmadı. Kesin sınav zamanı yağacak buz tutacak her yer ve ben o yokuşu inip okula gitmeye çalışırken bir ton söveceğim, düşmemek için bebek adımlarıyla hareket edeceğim.

Pazartesi günü kuzenimin vefatının ikinci senesi. Anneme sordum yengemler ne yapacak biliyor musun diye, bir sürü şey saydı kendisi de bilmiyor bence dedi. Teyzeme sorayım bari dedim bir kaç gün sonra, aradım teyzemi meşgule attı geri de dönmedi. Yengemi aradım o meşgule atma zahmetinde dahi bulunmadı. Dayımın da telefonu bozukmuş sanırım. Böyle kaldı yani. Teyzem de sağolsun zaten ne arar ne sorar ama lafa gelince hep onlara gitmeliyim, canımın istediği bir şey olursa gitmeliyim, canım sıkılıp da kafa dağıtmak istersem gitmeliyim. Daha telefonu açmıyorsun nereye gidiyorum. Ben mi yanlış düşünüyorum bilmiyorum ama bir yere gitmem için karşımdaki kişi ne kadar yakınım da olsa yine de arada bir davet bekliyorum.

Saçlarımı kızıla boyatmayı düşünüyorum, hatta boyamayı düşünüyorum. Muhtemelen bir kaç hafta sonra bu kızıl mor olacak daha sonra mavi falan öyle devam edecek. Çalışmak bünyemde hoş etkiler yaratmıyor.

Telefonumdan eski sevgilimin fotoğraflarını silemiyorum. Gitmiyor, yapıştı kaldı adam. Ben siliyorum, telefonu kapatıp açtığımda fotoğraflar yine orada. Gördükçe sinir oluyorum. Ne yapmam lazım bunlardan kurtulmak için? Polisti bu bir de, her polis gördüğümde aklıma o geliyor bir posta da öyle küfrediyorum. Hoş olmuyor. Ayy ben buna bir de zippo aldıydım hala ona yanarım keşke vermeseydim de ben kullansaydım çok da beğenerek almıştım onu. Keşke geri gönderse o.O

Dinleyiniz bence.






Yorumlar

  1. Android ios mu onaa gore kokten kurtulma cozumleriyle gelecegim :D
    Ya yurtta bildigin biriyle anlassanda isini sansa birakmasan cunku her seferinde bir yilin kayip gidiyir. En azindan en az manyagini secerdin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android :D
      iki senedir gözüme kimi kestirsem ya son senesi olduğu için mezun oluyor, ya eve çıkıyor ya da başka yurda geçiyor. Üç senedir şansa yaşıyorum yeminle :D

      Sil
    2. En kesin çözüm rehberi yedekle at format. Yalnız drop box drive yandeks gibi yedeklemelerin varsa ordanda sil fotoları :D

      Sil
    3. Format yedikten sonra bu hale geldi zaten. Servise gitmeden önce böyle bir sıkıntım yoktu aslında yazın servise gitti ve böyle oldu ama denicem :D

      Sil
  2. Nasıl özlüyorum Ankara'yı :( Ben son sene oda arkadaşım ve yurt konusunda çok şanslıydım gerçekten, arada bir kavga ederdik ama beş dakika sonra sarmaş dolaş olurduk hemen. Yazılarını okuyunca bi duygu yoğunluğu çöküyor bana ya, hüzünleniyorum.:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çökmesin, hüzünlenme, gül hep sen :)
      Hem çok soğuk şimdi özlenecek havası yok şu aralar :P
      Oturup konuşmuyor bile ne sarmaş dolaşı. Eski oda arkadaşım gece üstümü açık görünce üstümü örterdi bu selamsızlar bandosu gibi

      Sil
  3. Ankara dedin ve içimdeki özlemi sana anlatamam. İlk defa bu kadar uzun bir süre oradan uzak kalıyorum. Sanırım kötü şeylerin sonucunda oraya gidemiyorum. Yine de Ankara'nın soğuğu diyince montumla o soğukta sigara içmek istedim. :(

    Valla bir oda arkadaşı ile aynı odayı paylaşman bile gerçekten tebrik edilecek bir durum. Bir de hoşlanmadığın biriyle olmana rağmen sağlıklı düşünebilmeni tebrik ediyorum. Ben bir gün oda arkadaşıyla kalıp sonra kendi paramla üstünü tamamlayıp o odadan kaçmıştım. Allah yardımcın olsun.

    Kızıldan ziyade kırmızı kıvamını seviyorum. Bir buçuk senedir kullanıyorum. Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı çok kırmızı olur ama muhtemelen depresyona girerim ben kafamı kırmızı görünce :D
      Bu aralar o soğukta değil sigara içmek parmağımı bile dışarı çıkartasım gelmiyor.
      Sinirlerim gayet gergin olmasına rağmen ben de hayret ediyorum oda arkadaşı konusunda kendime. Sanırım zamanla umursamamayı öğrendim :)

      Sil
    2. Kırmızı'yım iki senedir vallahi çok kırmızı gelmiyor artık. Başlarda herkesin "kırmızı kafa" laflarına sürekli göz devirsem de artık kırmızı ile bütünleştim. Normal bir kızıl bile ürkütücü geliyor bu yüzden denemelisin :)

      Sil
  4. Bunların hepsi sınav dönemi etkileri. Sınav bitince bu sinirler de geçiyor. Ben 4 yıl yurtta kaldım. Aynı oda arkadaşımla. Hiç sorun yaşamadık umarım gönlüne göre birini bulursun. Ankara cidden çok doğudu. Dururken buz tutuyoruz.
    Sevgilimi silemiyorum diyşnce ilk unutamadım da silemiyorum diye anladım devamında kahkahayı bastım. Vizelerinde başarılar diliyorum sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de isterdim hep aynı oda arkadaşıyla devam etmeyi. Ama sanırım bu da eve çıkacak seneye :D
      Sinirdi stresti yoruldum valla artık, bitse de gitsek.
      Vizeler için de teşekkür ederim ^^

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Özlemek Çok Çirkin Bişey