Geçtim!

Cümleten merhabalar efendim :)

Direksiyon sınavını geçtim! İkinci girişimdi sınava. İlkinde komisyondakiler de kursun hocası da o kadar sinir bozuculardı ki. Bakışları bile kasılmama sebep oldu resmen. Arkadan sürekli olarak dikkat et, arkada araba var, hızlı git, trafik seni mi bekleyecek, sürekli bu şekildelerdi. Işıkta durduktan sonra kalkamadım bende haliyle. Baya böyle suratının nuru kaçmış derler ya o tiptelerdi. İkinci sınava girdim cumartesi günü ve geçtim :) Adamlar kendileri tarif ediyorlar resmen şöyle yap böyle yap diye. Üstümden koca bir yük kalktı resmen ama var ya. Sıra ehliyet çıkarmada artık. 2016dan önce çıkartmam gerekmiş ama yoksa stajyer ehliyet olarak çıkar dedi kurstaki kadın. Mecburen Ankara'da çıkartıcam ehliyeti. Babam belli bir müddet arabayı bana vermemekte kararlı ama.

Kulak deldirecektim ya onu erteleyip burnumu deldirmeye karar verdim. İlla deldiricem ama bir yerlerimi :D

Dün Adana'dan Ankara'ya geldim. Şu an Ankara'da bir amcam iki teyzem ve bir dayım var ama bir tanesi de demedi ki yeğenim geliyor hava kararmış soğumuş minicik(cüsse olarak minik) kızın elinde eşyalar gidip de alalım tek başına gidemez o diye. Çok sinir oldum.

Çalışmam gereken kitapları, notları gördükçe okulu bırakasım geliyor resmen. Hava da buz gibi. Güneş var gibi ama aydınlatıyor sadece ısıtmıyor. Üşüyorum hep üşüyorum bu şehirde.

Yorumlar

  1. Güneşin aydınlatması ama ısıtmamasıyla ilgili bir arkadaşımın çok iğrenç bir esprisi var. Güneş bozulmuş, ısıtmıyor derdi. Ama Ankara'da cidden güneş bozuluş. Donuyoruz ve bunlar daha iyi günlerimiz. Ehliyetin hayırlı olsun bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşın baya haklı aslında. Isıtmıyor bozulmuş bu :D
      Teşekkür ederim efenim :)

      Sil
  2. Burnuna kıymaaaa kulak çok hoş ama neden bilmem burun bana çok itici geliyor. Gerçi takıyı iyi seçince o kadar itici gelmiyor ama bilmiyorum ya. Kulak deldir bence :D
    Ah bir de tebrikler:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulağı da deldiricem de biraz daha ilerleyen zamanlarda. Sanırım iltihaplandırmaktan korkuyorum eve gittiğim zamana denk gelsin istiyorum
      Ahh teşekkür ederim, Allah kazasız belasız sürmeyi nasip eder inşallah :)

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!