Daldan Dala

Adana'ya kaçtım ben. Azıcık erken oldu ama olsun. Bir sürü tatil vardı bütün arkadaşlarım da gitti. Ankara'da bir başıma kalmak istemedim o kadar gün. mutluyum mesudum :)

Hani şu bir önceki yazıda bahsettiğim çocuk vardı ya hoşlanmanın bir tık üstü gibi olan, hıhh o beni hiç öyle görmemiş. Bu çocuğa gittim bir güzel pastasını falan aldım (şeker hamuruyla yapılan pasta da hiç hoş değilmiş bu arada) yedik içtik oturuyoruz artık kalkmama yakın bu böyle bir sarılmalar bir sırnaşmalar falan, keşke önce kalbine almayı denesen dedim. Olmaz cesaretim yok dedi. Olursa ciddi bir şey istiyorum ben dedi. Sonra ben de bir şey demedim kalktım gittim arkadaşlarım bekliyordu zaten. Aradan bir hafta kadar sonra senin pastayı ne zaman alıyoruz ne zaman müsaitsin sen dedi, doğum günlerimizin arasında on gün falan var, gününü ayarladık bu gayet güzel pastamı almış etmiş. Sonrasında yine bir sarılma falan ben tekrar önce kalbine almayı dene bence dedim, olmaz istemiyorum ben seni hiç öyle düşünmedim, evleneceğim kadın benimle aynı meslekten olmamalı, eve para getiren olarak benim üstünlüğüm olmalı, ben öyle eşitlik falan savunmam benim lafım geçmeli evde diye başlayan bir sürü cümle sıraladı. O an içimden iyi ki olmamış dedim resmen. Üzülürsen konuşmayabiliriz falan dedi. Serde gurur var tabi ne üzüleceğim iki gün sana bakar üçüncü gün başkasını bulurum ben bir sen mi varsın sanki dedim çıktım işin içinden. Bu da böyle bir maceramız olarak kaldı. Beyimize hediye de düşünmüştüm o kadar ama iyi ki almamışım dedim, hatta çakmağını çarptım azıcık :D

Aa bir de doktor var, onunla da kısmet bakalım deyip geçeceğim şimdilik :)

Ankara'daki teyzemin kaynanası vefat etti. teyzem de anneme sen söyle bizimkilere şimdi hastane işleriyle uğraşıyoruz biz dedi. Annem de, ben artık ölüm haberi vermek istemiyorum diye evde söylenmeye başladı. Dedim ver ben söylerim herkese. Dayılarımı teyzemi falan aradım, hepsine önce bir hal hatır faslından sonra pat diye teyzemin kaynanası ölmüş dedim. Babam beni duygusuz odun ilan etti. Bir de düşüncesizmişim. Öyle pat diye söylenmezmiş. Tamam azıcık duygusuzum doğru ama teyzemin kaynanasının ölümüne de öyle çok üzülmezler diye şey ettimdi ben onu. Kocası da seneler evvel aynı gün kendisi gibi kanserden ölmüştü. Kadın vasiyet etmiş ama beni kocamla yan yana gömmeyin diye. Mezarlığın iki ayrı ucuna gömdüler. Bütün bir ömrü bir yastıkta geçirdiler de kadın ölülerinin yan yana olmasını istemedi, artık nasıl bıktıysa. 

Ayy bu saat olayı çok saçma olmadı mı? Senelerdir her seferinde bir düşünürüm zaten ne zaman geri alacağız ne zaman ileri alacağız niye böyle saçma bir uygulamamız var diye. Liseye başladığım seneden beri de her sene bu son bir daha değişmeyecek dediler hep. Seçim var diye neden değiştirmedik biz bu saatleri şimdi? Seçim bir hafta sonra değiştirip şimdiden alışsaydık ya. Akıllı olduğunu iddia eden cihazlarım bence o kadar da akıllı değiller. Üstüne üstlük benim aklımı da karıştırıyorlar. Telefonumun saatini geri eskisi gibi ayarladım ama hava durumunun olduğu widget bir saat ilerisini gösteriyor düzeltemedim bir türlü. 


Velhasıl kelam kendinize iyi bakın efenim, bir başka daldan dala atladığım yazıyla görüşmek üzere :) Ayy bir de daldan dala dediğim zaman aklıma hep Semra kaynana geliyor. Dershaneden bir arkadaşımın annesiydi Semra kaynana hatta. Bu da böyle gereksiz bir bilgiydi işte. Haydi güle güle

Yorumlar

  1. Çocuğun o düşünceler ne be töbe bismillah.
    Diğer teyzede nasıl bıkmış kocadan yazık insanlık hali oluyor işte böyle şeyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu çocuktan bi şey olmaz olsa da hayırlısı olmaz diyip önümüzdeki maçlara bakıyoruz efenim :))
      teyzenin cenazesinde de kimseler ağlamadı var ya, bi kızı o kadar. oğlu baya espri falan yapıyodu. arkasından konuşmak gibi olmasın da bence sıkıntı teyzedeydi

      Sil
    2. Evet önündeki maçlara bak.
      Hım teyze fenaymış teyzene

      Sil
  2. Yaaaa benim de hoşlandığım bi çocuk var ve aynı meslekteniz, benden 7 yaş büyük kendi ajansı da var ama arkadaşlıktan bi tık öteye geçemedik. Açılırsam reddedilmekten öyle çok korkuyorum ki susmayı tercih ediyorum. :(

    Bu arada ben hala saat kaç bilmiyorum, bu konuda kafam inanılmaz karışık. Şu an 15:07 görünüyor ama gerçekte de böyle mi bilemiyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tutamıyorum Melom galiba içimde. bu çocuğa da öyle pat diye söyledim resmen. İçimde tutarsam kafamda çok kuruyorum o a dese ben alfabeyi kurarım kafamda öyle biriyim :D
      Hakkında en hayırlısı neyse o olur inşallah Melomm :))
      Saat için de bak mesela 15.07 demişsin bende yorumu attığın saat 16.08 gözüküyo :D bir an önce seçimlerin geçmesi her şeyin normalleşmesi dileğiyle :)

      Sil
  3. ayyy o çocuğa iyi ki hediye almamışsın aptal ya. Valla ben bu Türk erkeklerinde bağlanamıyoum olayını anlamıyorum. Çamaşırını anası yıkar ütüsünü anası yapar, yemeğini kendi yapamazz, ben özgürüm havalarında takılır ayy ben çok coolum bağlanamaam ya yürü git. Yok yani Türk erkeklerinde çok kezban oluyor bu cümle. Ay sinirlendim valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sinirlendim valla. Altta kalmamak için neler neler dedim daha bir bilsen :D inşallah çok pişman olur beni kaçırdığı için -_-

      Sil
  4. Ya boyle efsane hoslandigim bir adam vardi adam agzini actigi an dedim birine iyilik etmisim bu ne be bundan mi hoslandim ben :D
    Bosver sen onu biz sana daha iyi fikirlileri bukuruz ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babam geçen gün yok mu doktor arkadaşın falan söyle de sana kısmet bulsunlar diye dalga geçiyordu :D o bile bana birilerini bulma derdinde :D

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Özlemek Çok Çirkin Bişey