Çok mu ayıp hala mutluluk istemek?



21 bitti bugün. O kadar mutlu olup bir o kadar da çok kırıldım bu sene. 21den geriye sadece hayal kırıklığı, özlem kaldı. 22 böyle olmasın. Mutlu anların kıymetini öğrendim, değerini bir kez daha fark etmek için mutluluğum alınmasın elimden. Sevdiklerimden olmayayım bu sene. Bol huzurlu, bol sağlıklı olsun benim için.

Büyüdükçe ailemin benden beklentisi artıyor ve ben korkuyorum sanırım bundan. Dahası bana o kadar güveniyorlar ki... Mezun olduğum zaman ne yapacağımı bilemezken, daha seneye mezun olabilir miyim diye düşünürken onlar benim yerime hayal kurmaya başladılar bile. Hep ailenin akıllı, uslu, yanlış yapmayan, sorumluluk sahibi kızı oldum. Çok fazla güveniyorlar bana, eziliyorum bu güvenin altında bazen.

Aaa bir de bu sene pastamı bir kaç gün gecikmeli yiyeceğim sanırım.Her bulduğum şeyi yiyip azıcık alerji olup iki kez acillik oldum da.. Doktor bir kaç gün pasta, tatlı, baharatlı acılı şeyler yememem gerektiğini söyledi. Annem en son nazar duası okuyordu, esnemekten ağzı ayrıldı resmen. Bende nazar olduğuna kanaat getirip gözü değenin gözü çıksın diyorum buradan.

Sevgili 22 yaşım bana güzelinden bir aşk, bol sağlık ve huzur, alttan dersimin olmayacağı, sevdiklerimle dolu dolu bir sene getir lütfen :)




Yorumlar

  1. Canımmm doğum günün kutlu olsun ve çook geçmiş olsun..:) Umarım yeni yaşın sana güzelinden bir aşk ve bol bol mutluluk getirir.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melomm çok teşekkür ederim :) Umarım yeni yaşım ikimize de güzelinden bir aşk ve mutluluk getirir :)
      bir de iyi ki varsın :*

      Sil
  2. ne güzel dilek yazının sonundaki ve ne güzel başlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakan,okuyan gözlerinin kalbinin güzelliği o :)

      Sil
  3. Nice mutlu senelerin, güzel bir ömrün olsun :)

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğduuuun Polyanaaaaa, iyi ki doğdun Polyanaaaa iyi ki doğdun iyi ki doğdun mutlu yıllar sanaaaaaaaaaaaa :)) Umarım bu yeni yaşın bütün mutluluğuyla birlikte gelir sanaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) umarım güzel güzel senelerimiz olur :)

      Sil
  5. Malesef ki bi çoğumuz her yaş günümüzde benzer şeyler diliyoruz. Vee sanıyorum ki bi çoğumuz dileklerimizin gerçekleştiğini pek göremiyoruz. Vee sana bi istatistik daha.. Galiba hayatta çok mutlu olanlar artık blog yazmıyo ;)
    Yine de umudunu kaybetme :) Mutlu yaşlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bugünüme de şükür ama bundan daha da mutlu olup yazdığım zamanlar bu istatistiğini çürütmeyi planlıyorum :))
      çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Iyi ki dogduuun. Mutluluk ve asktan fazla fazla versin amiin :D
    Ailenin beklenyisi bitmiyor. Alistirmak lazim onceden hela is bulma isine kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) inşallah hepimize bol bol mutluluk ve aşk verir :)
      ailem çok çok şey bekliyor benden de... iyi bir evlilik iyi bir makam iyi bir hayat vs bir sürü... bakalım artık alışırlar herhalde zamanla öyle kolay kolay olmayacağına :)

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Hoş Geldin 2017!

Burası soğuk, soğuk odalaar