Burası soğuk, soğuk odalaar

Üşüyorum efenim baya üşüyorum. Sıcak memleketimi özledim ben. Sabahları soğukta okula gitmeyi özlememişim, amfide soğuktan bir anda ürpermeyi özlememişim. Evdeyken uyandığım saatte burada resmen öğlen yemek yiyorum. Sabahları erken kalkarken davulcu zurnacı daha ne olursa artık bir şey bulup evlenmeyi, okulu bırakmayı, Adana'ya geçiş yapmayı falan düşünüyorum yani sırf sabahları erken kalkmamak için. Bünye kaldırmıyor olmuyor kabullenemedi bunca senedir erken kalkmayı hele de soğuk havada erken kalkmayı. Uykusuz olunca, üşüyünce, aç kalınca asabi, çekilmez bir şey oluyorum ben.

Aaa ama arkadaşlarımı, bir de Ankarada aylak aylak gezmeyi özlemişim. Yurdu çok da özlememişim ama. Üçüncü senem aynı yurtta. Artık yurdun sahipleri yeni gelenlere, bak bu eskilerden ondan bilgi alabilirsin yurtla ilgili demeye başlamışlar benim için. Mini mini birler de soruyor bir de derslerde şöyle mi yapsak böyle mi diye, ego tatmini yaşıyorum resmen o an :D Oda arkadaşım da tıpçıymış. Kız resmen benim vize zamanı çalıştığım kadar her gün ders çalışıyor resmen. Ben olsam sıkılırdım herhalde. Neyse artık ondan görüp ben de çalışırım herhalde azıcık. Bundan önceki oda arkadaşlarım da eve çıktı hep, aynı performansı bekliyoruz bakalım yine :D

Kıkırdağını deldiren var mı? Çok istiyorum ama cesaret edemiyorum. Bugün topladım cesaretimi arkadaşım burnunu deldirdi onun kontrolüne gideceğiz o ara ben de deldireyim dedim, ücreti sordum adam 80 liradan başlıyor 120ye kadar yolu var dedi. Normal mi bu ücret? Ben kafamda maksimum 30 lira falan olur diyordum kaldım bir an 80 diyince, vazgeçtim sonra. İğneyle deliyorlarmış bir de, tabancayla kıkırdağı parçalıyor, iğne daha az acıtır dediler. Bilgisi olan aydınlatırsa makbule geçer :))


Bunu da dinleyiverirsiniz bir ara :)


Yorumlar

  1. İşte tam adamı olarak sana açıklıyorum. Dövme,kıkırdak, piercing hepsi benden sorulur :)) Ben kıkırdağımı deldirdim kesinlikle iğneyle deldir. Tabancı kıkırdağı parçalıyor ben de iğneyle deldirdim. Dövmeci ve piercingci gibi yerlerde 80-100 TL arası fiyat söylüyorlar. Ben Limon Baazarda dedirdim 30 TL ye iğneği gözümün önünde açtı ve sonra çöpe attı teiz bir yerdi ve mikrop falan kapmadı ayrıca da acımadı. Eğer Limon Baazar da deldirmek istersne deldirdiğim yeri tarif ederim sana :)) Ayrıcaaa yurt ortamının değerini bil sonradan çok özleyeceksin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte tam aradığım cevap bu :)) Limon Baazarda nerede hangisinde deldirdin? Aynen dövmecide sormuştum ben, orada 80 demişlerdi. Ayy bak acımıyor falan dedin geldi bir heves bana yine :)

      Sil
    2. Limon baazarda soldaki girişten gir sağdaki ilk yer. Orada deldir ben çok memnun kaldım arkadaşlarım sa orada deldirdiler. Onlar da çok memnun kaldılar umarım sen de beğenirsin

      Sil
  2. Kardesimin sabahtan aksama kadar derdi var ve aksam yine ders caliyor. Adamlara bize verdikleri vize notunu tek derste veriyorlar. Uzuluyorum onlar adina.
    Istanbulda misun eger istanbuldaysan bir yer tavsiye edeyim atlas pasajinda guriste bir dovmeci prisingci var orata git oyle cok pahali degildi en son bir arkadasim otuza yaptirdi. Gerci onunki surekli gittiginden tanidik indirimi ama hadi olsun kirk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki İstanbul değil Ankara :/ Arkadaşınınki acıdı mı acaba? Sanırım canım çok tatlı :D

      Sil
  3. Burası da soğuk pollyannaaaa :D

    Donuyorum şahsen, benden başka kimse donmuyor ama.

    Ankara'yı düşünemiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben galiba hep donuyorum Lily :) Bana böyle sürekli güneş olan bir yer lazım sanırım. Bugün mesela ben hırkayla otururken arkadaşım tişörtle oturuyordu :/

      Sil
  4. Soğuk cidden... :(

    Soğuk... :(

    Yaz bitti...

    Neyse, ben de beklerim Kafa'ya... Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bitmese keşke :/
      sevgiler bizden efenim :)

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma Gönlüm Sen Söyle

Özlemek Çok Çirkin Bişey