Başlıksız bu yazı

Selam. Naber, hayat nasıl gidiyor? İyisiniz inşallah? Benimki bir garip. Bol bol dengesiz barındırıyorum şu sıralar hayatımda.Bu arada düşündüm düşündüm başlık bulamadım resmen.

Böyle, hoşlandığım diyeyim ya da bir tık üstü, öyle bir çocuk var işte. Tatlı hoş sohbeti güzel falan ama dengesiz. Bildiğin dengesiz. N'apmam gerek bilmiyorum. Bir gün bakıyorum gün boyu konuşmuşuz bir gün bakıyorum resmen zorla konuşturduğumu hissediyorum. Geçen gün akşam birlikteydik falan şahaneydi. Tamam dedim oldu bu sefer adamdan ses seda çıkmadı bu sefer. İnsan bir merak eder gün içinde bir mesaj atar. Sınıfı bastılar okulda mıydın, bir şey oldu mu diye sor bari(boykot vardı da bugün okulda), yok hiç ses yok. Anlamıyorum ki bende mi sıkıntı ben mi fazla aceleciyim ya da yanlış anlamaya çok mu meyilli bir insanım. Normalde yağmurdan nefret eden ben o gece keşke hiç dinmese diye dua ettim resmen. Ben hiçbir şey hissetmediğim bir insana sarılmam öyle ya da sırf o ıslanmasın diye üstümdekini ona verip ben ıslanmam. Ama itiraf edeyim kokusunu çok sevdim ve o an hiç bitmesin istedim. Hani tüm gece kal öyle deseler kalırdım.

Bir de geçen baharda teyzemle bir falcıya gitmiştik, kadının falları iyiymiş çıkıyormuş öyle dediler gittik biz de. Geçmiş kısmı tuttu aslında ya da o karakter analizi yaptığı kısımlar falan. Bu kadın bana adında n harfi olan boyu öyle çok uzun olmayan ten rengi senin gibi biriyle evleneceksin dedi ve ben her bulduğum erkeği bir düşünüyorum uyuyor mu bu tanıma diye ve bu uyuyor. Tamam fala inanmıyorum aslında hatta hafif bir tırsarım ama bu falın bu kısmına inanmak istiyorum, bu çocuk o çocuk olsun istiyorum. Ben bu çocuğun ne hissettiğini nasıl anlayacağım?

Birilerine karşı böyle sevgi dolu duygular hissetmeyi özlemişim. Sanırım ben zaten sevmeyi seviyorum.

Aa bir de doğum günü hafta sonu bu malum şahsın. Böyle küçük şirin sempatik baktığında beni hatırlayacağı işlevsel bir hediye arayışındayım. Her türlü öneriye de açığım :))


Yorumlar

  1. Hediye dedigin seyi hic beceremedim cok zot hediye secmek ya.
    sonunda benim gibi dusunen biri. Birinde hoslandiginda asik oldugunda insanda garip bir hava okuyor ben karsimdakiden cok hissettirdigi duygulari seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten bu çocuk böyle dengesiz davranmaya devam ederse almicam hediye falan, tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış gibi olucak durum biraz ama...
      sırf o hissettirdiği duygular yüzünden sürekli birinden hoşlanma modundayım zaten :D

      Sil
  2. Dengesiz insalaar kahrolsun yaşasın net insanlar :)) Hediye işi off çok sıkıntı. Benim aklıma bir şey gelmiyor ama sen mutlaka aldığın hediyeyi söyle merak ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anahtarlık gibi bir şey alıcam muhtemelen, tabi eğer almaktan vazgeçmezsem :))

      Sil
  3. Merhaba
    İşin zor çocuk dengesizse
    Benim arkadaşımın ki dengesiz ama nedenini bulduk çocuk kendine güvenmiyor.
    Yine de çok yorulucan baştan söyleyeyim:/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Burası soğuk, soğuk odalaar