Merhabaa :)

Merhaba, ben Uyuşuk Pollyanna.
Uyuşukluğun dibine vurabilen bir insanım evet. Arkadaşlarım da Pollyanna diyorlar bana. Aslında sadece sınav zamanı gelen bir iyimserlik bu. Pollyanna deyince aklınızda öyle hikayedeki gibi biri canlanmasın hemen :) Hocaların not verirken insaflı olacağına ve en kötü geçen sınavdan sonra bile geçebileceğime inanan bir insanım dahası etrafımdakileri de buna inandırırım, buradan gelme yani o Pollyanna.
Burayı günlük gibi kullanacağım sanırım. Okuyan olur mu açıkçası bilmiyorum. Aslında hali hazırda bir günlüğüm de var ama... Ben hep spiker olmak istemişimdir, aslında hep değil iki senedir istiyorum. Kendi fakültemle ilef yan yana ondan olsa gerek bu istek. Ha gerçi geveze biriyim ben konuşayım insanlar dinlesin ama lafımı kimse bölemesin falan bunu isterdim o yüzden bu spikerlik isteği de. Radyo spikerliğini isterdim hele, şarkıları da severim böyle her gece dinlemesi için şarkı gönderdiğim iki arkadaşım var. Eski sevgilimle arkadaş olduğumuz zaman o isterdi şarkıyı da ondan kaldı bu da. Sonra terk etti tabi oradan da ayrı bir hikaye çıkar aslında.
Velhasıl kelam efendim ülkenin değişik yerlerinde yaşamış şimdi eğitim sebebiyle Ankara'da yaşamaya çalışan bir hukukçu kırıntısıyım aslında. Burası da benim iç dökme yerim. Şimdiden benim dünyama hoşgeldiniz :)

Yorumlar

  1. İç dökme yerine hoşgeldin, sen anlat kimse kesmesin..:) Çok sevindim burayı açmana.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim melom :) dünyama hoşgeldin :) :*

      Sil
  2. Hoşgeldin diyelim adet yerini bulsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. selam, ben de geldim. Yalnız izleyiciler kısmını açarsan daha çok sevineceğim. çünkü blogları google reader dan o şekilde takip edebiliyorum.okuma listeme düşmelisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba oldu, olmamış da olabilir emin değilim. ama sanırım yaptım :)

      Sil
  4. Hoşgeldin diyelim o zaman canım,şirin blogun hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldiiin, yazın ilgimi çekti. Burada kimse lafını bölemez konuş istediğin kadar biz de okuyalım seve seve :) Uyuşuk lafını görünce hemen atladım geldim pek bi' severim kendim gibileri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem uyuşuk hem üşengecim aslında :D sen de hoşgeldin, mutlu da ettin :)

      Sil
  6. Hoş geldin hukukçu insan evladı. Avukat ol da bana yardımcı ol yaw, :)) Şimdiden başarılar yalnız girdiğin bu yolda yazmayı ve bloggerlığı ne olursa olsun bırakma. :) Hakkında hayırlısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hoş buldum :)
      Tabi ki yardımcı olurum ama yine de Allah düşürmesin avukat eline :))

      Sil
    2. Oww avukat blog en sevdiğim :))) Tamam o zaman malesef ki sen düşmek istemesen de seni oraya çekmeye çalışan beyinsiz beyinler olduğu için durumlar senin istediğin gibi gitmez, sanki bir mahkemelik halde konuştum ama daha öyle bir şey yok tabi. Bunun dışında bir sıkıntın olur, danışma, dönüşme falan filan olur mailden falandan filandan bana sorabilirsin, elimden geldiğince yardımcı olurum:)

      Sil
    3. :) teşekkür ederiiim. Mutlu oldum böyle akıl danışabileceğim birini bulunca bir an :)
      avukat adayı blog yapalım biz onu bide şimdilik :))

      Sil
    4. Estagfurullah her zaman beklerim :) O zaman oww severim avukat adayı blog diyeyim. bir kez daha hoşgeldin amma velakin bırakma arada yazmasan da ya da yoğun olsan da, bloggerlık sonsuz olsun :))

      Sil
  7. Meslektaşız galibaa süpeeerr :)) Hoşgeldin blog dünyasına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum :) henüz mezun olamasam da ilerde meslektaş olucakmışız evet :))

      Sil
  8. Merhabaa hoşgeldin. :)
    Burası okuduğum ikinci ankara hukukçu blogu. O kadar garibime gitti ki anlatamam :)

    YanıtlaSil
  9. Sende yeniymişssin yaa :) Takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bende yeniyim buralarda, Takipteyim! Beni de takip edersen çok sevinirim.

    http://kuklayazar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Burası soğuk, soğuk odalaar