Ankara yolcusu kalmasııın

Ben galiba evde çok sıkıldım artık. Sanırım Ankara'ya dönme vaktim geldi de geçiyor bile. Aslında evde istediğim zaman yatıp kalkmaktan, istediğim an istediğim yemeği yemekten gayet memnunum.( ayy bu memnunumu yazmak ne zormuş o.O) Yurtta benim için en büyük sıkıntı yemek meselesi. Hem çok yemek seçen biriyim hem de çok sık acıkıyorum. Haliyle gecenin bir yarısı acıkma kısmından dolayı yurdu sevmiyorum. Hoş evde kalsam da üşenirdim ben yemek yapmaya ora
da da aç kalırdım da...

Ankarayı özledim galiba bir de. Neyini özledim bilmiyorum ama özledim işte bir şeyini. Oraya gittiğimde de Adanayı özledim burası çok soğuk diye dolaşacağım ortalıkta gerçi. Otobüs Adana'ya girdiği zaman sanki otobüsün içi bile bir farklı kokuyor gibi geliyor bana. Oysa ki sadece iki senedir ailem Adana'da yaşıyor, nereden geliyor bu adana sevdası bilmiyorum cidden. Ama yemekleri, o adamı buharlaştıran sıcağı, bicisi, sivrisinek yuvası kanalları yine de dünyanın en güzel şeyiymiş gibi geliyor. Hem şu güzellik sevilmez mi hiiç :)


Evde sürekli olarak ev ahalisiyle kapışmaya da başladık. Fazla tahammülsüz bir insanım sanırım. Ankarayı da evden kaçmak için yazmıştım üniversite tercihlerinde. Ha pişman mıyım, asla. Sanırım hayatımda aldığım en doğru kararlardan biriydi. Kendi ayaklarımın üstünde durabildiğimi bir kez daha fark ettim. Tökezlesem de biliyorum orada gel dediğimde iki eli kanda da olsa yanımda olan arkadaşlarımla kalkarım tekrar. Ankara'daki akrabalarımın( uzak akraba da değil teyze ve dayı) yapmadıklarını yapıyorlar çoğu kez. Gerçi içimde kocaman bir minnet duygusu oluşuyor o zaman da. Eziliyorum resmen.

Velhasıl kelam pazar günü bu Pollyanna Ankara yolcusu artık. Biraz(dört aycık) hava değişimi iyi gelecek kesinlikle.

Yorumlar

  1. İçimde ki Ankara aşkı patlama noktasında şu an, mezun olalı çok az bir zaman oldu ama nasıl özledim anlatamam.:))) Gece acıkmaları bende de çok oluyordu yurttayken ve ben çareyi kurabiye poğaça bisküvi gibi stoklar yapmakta buldum, malum belli bi saatten sonra sipariş vermemizde yasaktı ve ben açlığa dayanamayan bi tiptim.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz en son karpuz almıştık, diğer meyveler peynir zeytin falan çay yapıyoduk bide. gece ders çalışırken yemek molası verip çalışamıyoduk bi daha :D
      Gel Ankara'ya yine ara sıra, Ankara da seni özler emin ol melom :)

      Sil
  2. Ankaraaa yaşanılacak yer. Ankara mis gibi memleket ya. Kışı olmasa hiç bir kusuru yok bence ha bi de deniz eksik ama olsun. Ben ankarada yurtta kalırken ilk 2 yıl sabaha kadar sipariş verilebiliyordu. Gece 1'de 2'de çok pizza yemişizdir. Son 2 yılımda ise sipariş saatini 12 ye çektiler. Durup durup gece 12 den sonra acıkırdım. Gez dolaş ne yicem diye düşün devri başlardı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz olmasa da olur da çok soğuk Ankara yaa. Valla donuyorum ben. Hep soğuk yerlerde yaşadım aslında ama sevemedim bir türlü soğuk havayı.
      yurtta gece kalan görevli uyanık olduğu sürece sipariş verebiliyoruz da bu sene karar verdim tost makinesi alıcam kendime :D

      Sil
  3. Adanammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ciğerim Adanam. Burnumda gözümde hayalimde her bir yerimde tütüyor valla

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Burası soğuk, soğuk odalaar